Web Analytics Made Easy - Statcounter

سزار آسپیلی‌کوئتا، مدافع چلسی ابراز امیدواری کرد که در دیدار برگشت مقابل بارسلونا، بیشتر خوش شانس باشند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته شب گذشته به مصاف بارسلونا رفتند و با تساوی 1-1 متوقف شدند. تک گل چلسی را ویلیان به ثمر رساند و در آن سو مسی کار را به تساوی کشاند. حال آسپیلی کوئتا که بازوبند کاپیتانی چلسی را به بازو داشت، ابراز امیدواری کرد که در دیدار برگشت، بخت یار چلسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" بازی برگشت، رویکردی مثل بازی امروز خواهیم داشت و بیشتر موقعیت ایجاد می‌کنیم. آنها توپ را کنترل می‌کنند و این طبیعی است، این نحوه بازی آنهاست. ما موقعیت های خطرناکی ایجاد کردیم و باید برنده بازی می‌بودیم. باید مثل یک تیم دفاع کنیم و باید به آنها حمله کنیم و سعی کنیم به حریف ضربه بزنیم، مثل امروز. امیدوارم که در بارسلونا بیشتر خوش شانس باشیم."

تیم ملی اسپانیا چلسی بارسلونا آسپیلیکوئتا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید

فصل فاجعه‌بار رومئو لاویا زودتر از موعد پایان یافت

طرفداری | رومئو لاویا در تابستان گذشته نامی بود که در رسانه‌های انگلیسی بسیار مطرح می‌شد چرا که چلسی و لیورپول بر سر جذب او وارد دوئل نقل و انتقالاتی شدند. در نهایت این هافبک جوان بلژیکی با 58 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استمفوردبریج شد.

اگرچه اولین فصل رومئو لاویا در چلسی یک کابوس تمام‌عیار بود. لاویا در نیم‌فصل نخست به علت آسیب‌دیدگی مچ پا و سپس دوران آماده‌سازی پس از آن غایب بود. این هافبک 20 ساله در هفته 19 لیگ برتر انگلیس بالاخره برای چلسی به مدت 32 دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که در پایان همان بازی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شد. 

با اعلام وب‌سایت چلسی، پس از بررسی‌های دقیق کادر پزشکی، رومئو لاویا به علت مشکلات جدی در ریکاوری از آسیب‌دیدگی همسترینگ و ران، تا پایان فصل 24-2023 دور از میادین خواهد بود و ادامه فصل جاری را از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر