Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@13:45:17 GMT

پیکان با چهار غایب به مصاف گسترش فولاد می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۲۵۸۹

پیکان با چهار غایب به مصاف گسترش فولاد می‌رود

به گزارش ایسکانیوز ،تیم فوتبال پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر جمعه در تبریز به مصاف گسترش فولاد می‌رود که برای مصاف با این تیم تبریزی، چهار بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

پیکانی‌ها در حالی فردا (پنجشنبه) راهی تبریز می‌شوند که کنت ایکه چوکو و امیر روستایی را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ابوالفضل ابراهیمی نیز به این بازی نخواهد رسید و مهران موسوی نیز که پیش از اینها دچار مصدومیت شده بود، همچنان از ترکیب پیکانی‌ها دور است.

سایر بازیکنان پیکان می‌توانند مقابل گسترش فولاد به میدان بروند و این تیم بازیکن محرومی ندارد.

602

فوتبال باشگاه کشور ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال