Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :جلسه نظارت ستادی منطقه۲۱ با حضور رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهردار، قائم مقام، معاونین و مدیران این منطقه و هیأت همراه معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران پس از انجام بازدید میدانی از پروژه های در دست احداث محدوده ی ورودی غربی پایتخت برگزار شد.

به گزارش امتداد ، دکتر رباطی در این جلسه با تاکید بر ایجاد روحیه مشارکت در بین شهروندان گفت: یکی از ضرورت های اصلی به منظور اداره هرچه بیشتر شهر، شناسایی کامل نقاط قوت و ظرفیت های موجود است تا بتوانیم روحیه مشارکت را در مدیریت شهری بالا ببریم؛ این امر موجب می شود علاوه بر تولید ثروت و بهبود مدیریت در شهر، انرژی و زحمات مدیران شهری به نحو چشمگیری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رباطی تامین امکانات رفاهی و خدماتی برای شهروندان را از دیگر دغدغه های مدیریت شهری تهران عنوان کرد: ایجاد محیط تفرجگاهی برای شهروندان منطقه۲۱ با توجه به پتانسیل پروژه های مشارکتی مانند شهربازی، بوستان نرگس و رود-دره وردآورد، ظرفیت مناسبی است تا علاوه بر تامین امکانات رفاهی شهروندان، “امید، مشارکت و شکوفایی” را در این نقطه از شهر تهران تقویت کند.

ایجاد احساس تعلق بین همکاران موجب کاهش فساد اداری می شود

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران از پرسنل شهرداری تهران به عنوان یک سرمایه یاد کرد و گفت: همکاران شهرداری تهران به عنوان سرمایه اصلی این نهاد محسوب می شوند و در نوک پیکان خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند.

وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که مدیران شهری ملزم به انجام آن هستند، ایجاد احساس تعلق، انگیزه و روحیه همدلی در بین همکاران است که هر قدر این ارتباط عاطفی بین مدیران شهری با همکاران و همکاران با شهروندان بیشتر باشد، فساد اداری نیز کاهش می یابد.

وی استفاده از مدیران توانمند، مجرب و کارآمد در افزایش بهره وری را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت شهری، همواره از افراد کارآمد، توانمند و با تجربه گزینش شده و به ویژه در بخش بانوان نیز پست های کلیدی استفاده شده است که این اقدام شهردار محترم تهران می تواند در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کلانشهر تهران نقش موثری ایفا کند.

عملکرد مطلوب شهرداری منطقه۲۱ در برفروبی

حسن رباطی در ادامه به عملکرد قابل قبول مدیریت شهری منطقه۲۱ در بارش بی سابقه برف اخیر به خصوص در غرب تهران که میزان بارش بیشتر از سایر نقاط شهر تهران اشاره کرد و گفت: با اینکه میزان بارش برف در ۱۰سال اخیر بی سابقه بود اما شهرداری تهران به خصوص منطقه۲۱ که دروازه ورودی غربی پایتخت است به مانند سایر مناطق عملکرد خوبی داشت و تمام ۵۷۰کیلومتر شبکه بزرگراهی پایتخت برای عبور و مرور شهروندان و مسافرین باز بود.

رحمانی: تهیه اطلس سرمایه گذاری در منطقه۲۱

در این جلسه همچنین رحمانی شهردار منطقه۲۱ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پس از ارائه گزارش کاری حوزه های مختلف مدیریت شهری، از اطلس سرمایه گذاری در این منطقه رونمایی کرد.

مهندس رحمانی شهردار منطقه۲۱ در جلسه نظارت ستادی با اشاره به اهم فعالیت های مشارکتی در این منطقه گفت: منطقه ۲۱ با توجه به قرار گرفتن در همجواری صنعت و سکونت پتانسیل زیادی برای ایجاد تعامل دوسویه بین صنعت و سکونت دارد، به همین دلیل فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه نیز با مشارکت سرمایه گذاران محقق شده و ۲۰پروژه با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد.

شهردار منطقه۲۱ با تاکید بر ضرورت مشارکت و جذب سرمایه در پروژه های شهری منطقه۲۱ افزود: به منظور کاهش هرچه بیشتر هزینه ها مدیریت شهری منطقه۲۱ مشارکت بخش خصوصی و ایجاد پروژه های ساختمانی در این منطقه توانسته با جذب سرمایه، پروژه های بزرگ گذرگاهی خود را نیز از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی نسبت به توسعه پروژه ها اقدام کند.
وی افزود: به عنوان مثال پروژه تقاطع غیر همسطح دوگاز با مشارکت بخش خصوصی کلید خورد و به یاری خداوند متعال در سال۹۷ افتتاح می شود. همچنین در صدد هستیم تا امور اجرایی پل های عابر پیاده مکانیزه را نیز با مشارکت کارخانجات صنعتی سطح منطقه۲۱ به انجام برسانیم

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از اقشار مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به سایت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر به‌طور جدی تری پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

دیگر خبرها

  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری