Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده فنی دختران ولیعصر(عج) تهران پرت کردن وسایل دانشجوی خوابگاهی به بیرون را تکذیب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فوژان صباحی رئیس دانشکده فنی دختران ولیعصر تهران در توضیح پرتاب وسایل دانشجوی خوابگاهی دانشکده فنی ولیعصر تهران به بیرون از اتاق توسط سرپرست خوابگاه بعلت نامرتب بودن پتوی روتخت گفت: این موضوع مربوط به دوماه پیش بوده و اصلا چیز خاصی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشکده فنی دختران ولیعصر تهران ادامه داد: سرپرست خوابگاه نیز تکذیب کرده و اصلا همچنین چیزی صحت نداشته است.

لازم به ذکر است، اخیرا تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر و عنوان شده، سرپرست خوابگاه دانشکده فنی ولیعصر تهران بعلت نامرتب بودن پتوی روتخت، وسایل دانشجو را به بیرون از اتاق پرت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، ۲ مقام جنبش حماس، گزارش‌ها مبنی‌بر اینکه رهبری این جنبش در نظر دارد قطر را ترک کرده و کشور دیگری را به عنوان میزبان انتخاب کند، تکذیب کردند.

براساس نوشته روزنامه عبری‌زبان هاآرتص، این ۲ مقام جنبش حماس همچنین اعلام کردند که این جنبش خواهان تقویت روابط با ترکیه از جمله دریافت کمک مستقیم از این کشور است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه در استانبول در مورد آخرین تحولات حمله رژیم صهیونیستی به غزه رایزنی کردند.

طبق گزارش ریاست جمهوری ترکیه، دو طرف بر لزوم آتش‌بس دائم و فوری در غزه تاکید کردند. اردوغان در دیدار هنیه در آنکارا تاکید کرد: بی‌شک اسرائیل یک روز بهای ظلم به مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد