Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:01:52 GMT

حکم اعدام قاتل بنیتا در یک قدمی اجرا + عکس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۲۹۶۹

حکم اعدام قاتل بنیتا در یک قدمی اجرا + عکس

حوادث رکنا: وکیل مدافع خانواده بنیتا گفت: در حال حاضر پرونده متهم ردیف اول برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام ارسال شده است تا تقاضای استیذان برای این پرونده گرفته شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کوشا وکیل مدافع خانواده بنیتا(کودک 8 ماهه) در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: دیوان عالی کشور بعد از تایید حکم اعدام execution متهم ردیف اول، پرونده را به دادگاه ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر پرونده متهم ردیف اول برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام ارسال شده است تا تقاضای استیذان برای این پرونده گرفته شود، اما هنوز زمان اجرای حکم تعیین نشده است.
وکیل مدافع خانواده بنیتا در خصوص متهم ردیف دوم پرونده گفت: بعد از نقض حکم متهم ردیف دوم پرونده در دیوان عالی کشور، پرونده این متهم برای رسیدگی مجدد به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران برای بررسی مجدد ارسال شد.
کوشا تصریح کرد: در خصوص آخرین وضعیت متهم ردیف سوم این پرونده، اطلاعی ندارم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس، خودزنی کرده بود

آفتاب‌‌نیوز :

گروهی از کارآگاهان درحالی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند که یکی از مجروحان این حادثه وحشتناک به دلیل عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود.

سردار سرتیپ دوم احمدنگهبان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در مورد این حادثه گفت: مشخص شد که «محسن-الف» در پی هجوم چند نفر که سوار بر خودروی ال90 و موتورسیکلت بوده اند در منزل مسکونی به قتل رسیده است؛ بنابراین کارآگاهان به محل وقوع نزاع رفتند . بررسی‌های آنان نشان داد که «محسن-الف»(جوان38 ساله) با ضربه چاقوی یکی از بستگانش به نام «محمد-ش» به قتل رسیده و متهم به قتل به مکان نامعلومی گریخته است.
این مقام ارشد انتظامی به دستگیری متهم در کمتر از 24 ساعت اشاره کرد وگفت: با دستگیری برخی شرکت کنندگان در نزاع مذکور، گروهی از کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند و مکان‌های مختلفی را با هماهنگی قاضی ویژه قتل عمد به محاصره درآوردند؛ اما هر بار متهم با همکاری بعضی از اطرافیانش مخفیگاه خود را تغییر می‌داد. با وجود این، کارآگاهان آخرین مکان حضور وی را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و عملیات را بنا به دلایل شگردهای تخصصی پلیس به تاخیر انداختند.

سرتیپ دوم نگهبان گفت: کارآگاهان منتظر ماندند تا متهم با خیال راحت به بستر خواب برود و سپس عملیات را آغاز کنند. به محض این که کارآگاهان جوانب امنیتی را در اطراف مخفیگاه متهم، بررسی کردند، دستور ورود به مخفیگاه صادر شد و آنان در حالی به آرامی وارد مخفیگاه شدند که متهم در رختخواب به خواب عمیقی فرو رفته بود و در برخی نقاط بدنش نیز آثار جراحت و خون وجود داشت.

سرتیپ دوم نگهبان به آثاری از خودزنی روی پیکر متهم به قتل نیز اشاره کرد و افزود: در همان بررسی‌های اولیه تخصصی پس از انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که وی برای فرار از مجازات، اقدام به خود زنی کرده است که تحقیقات در این باره توسط سروان منفرد(افسر پرونده )همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

دیگر خبرها

  • متهم ردیف اول بیماری کبد چرب بشناسید
  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • شعب کشیک و ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز اعلام شد
  • پرونده مقصران آتش سوزی ساختمان پلاسکو به اجرای احکام رسید
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین
  • دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس، خودزنی کرده بود