Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرم‌آباد گفت: محور روستایی چم سنگر بخش پاپی خرم‌آباد ریزش برداری شد ولی احتمال ریزش مجدد کوه وجود دارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مرتضی شیروانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طی چند روز گذشته در پی بارش‌های اخیر کوه در محور روستایی چم سنگر بخش پاپی دچار ریزش شد اظهار داشت با حضور به‌موقع راهداران مستقر در راهدارخانه بخش پاپی به‌سرعت با ایجاد راه انحرافی تردد وسایل نقلیه در این محور برقرار و اکیپ راهداری مشغول ریزش برداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات ریزش برداری روز بعد ادامه داشت که متأسفانه در حین عملیات ریزش برداری ریزش سنگین کوه رخ داد که با اعزام سریع اکیپ دوم و با تلاش کم‌نظیر راهداران خرم‌آباد نسبت به ریزش برداری و پاک‌سازی مسیر اقدام شد.

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد با اشاره به نصب علائم هشداردهنده و اطلاع خطر به رانندگان و اهالی منطقه عنوان کرد: خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی و مدیریت در حین عملیات ریزش برداری هیچ‌گونه حادثه ناگوار خسارتی، مصدومیت و تلفات جانی اتفاق نیفتاد ولی با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، احتمال ریزش مجدد کوه وجود دارد که توصیه می‌شود افرادی که قصد تردد در این محور را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد