Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@04:08:13 GMT

با تمام قدرت در مقابل جولانی می‌ایستیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۳۰۷۳

با تمام قدرت در مقابل جولانی می‌ایستیم

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «حسن صوفان» فرمانده کل جنبش احرار الشام در سخنانی تاکید کرد که این جنبش تلاش کرد که از هرگونه تقابل با جبهه فتح‌الشام جلوگیری کند چرا که این موضوع موجب تشدید درگیری‌ها می‌شد و صلح، حقوق طرفین را محقق می‌کرد اما «ابومحمد الجولانی» رهبر جبهه فتح الشام این موضوع را رد و بر آغاز درگیری‌ها اصرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفان همچنین تاکید کرد که جنبش احرار الشام با تمام قدرت در مقابل جولانی خواهد ایستاد.

وی افزود: جولانی این بار نمی‌تواند نیروهایش را به جز تعدادی از آنها را بسیج کند چرا که در میان آنها اعتباری ندارد. بسیاری از گروه‌ها و جماعات که جولانی تلاش می‌کند آن را جذب کند، تحت عناوین دیگری مانند «سرباز الاقصی»، «سرباز الملاحم»، «ارتش البادیه» و «الترکستان» فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمانی که جولانی جنگ را آغاز کند ما از آن استقبال می‌کنیم، تاکید کرد: «خواستار جلوگیری از جنگ هستیم مگر آن که جولانی بر آن اصرار کند».

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که این جنبش یک سری تماس با میانجی‌گران و جناح‌های مقاومت داشته است که بر جدیت و مثبت بودن موضع جنبش قبل از دور کنونی مذاکرات صحه می‌گذارد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، او افزود: پیش از اعزام هیات به قاهره، جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای را بین داخل و خارج از کشور انجام داده و از مواضع مثبت و منعطف وی با اهمیت تکیه بر اولویت جنبش در توقف تجاوز به فلسطینیان الهام گرفته‌ایم. این یک موقعیت اساسی و منطقی است و پایه و اساس آینده‌ای با ثبات‌تر را می‌گذارد.

هنیه با اشاره به عدم تمایل صهیونیست‌ها برای توقف جنگ و حمله به رفح، پرسید: اگر آتش‌بس اولین نتیجه آن نباشد، معنای توافق چیست؟

هنیه تاکید کرد که جهان به گروگان یک دولت افراطی تبدیل شده است که مشکلات و جنایات زیادی در غزه دارد و رئیس آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دایره درگیری توجیهات دائمی ابداع و تلاش‌های میانجی‌ها و طرف‌های مختلف را خراب کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: آمریکا که این اشغالگران را پوشش داده است، به جای در اختیار گذاشتن سلاح‌های تخریبی و کشتتر جمعی، باید جلوی آن را بگیرد.

هنیه بار دیگر تاکید کرد که جنبش همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع و بهم پیوسته است که به تجاوز پایان می‌دهد، عقب نشینی ارتش صهیونیستی را تضمین می‌کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا دست می‌یابد.

دیروز شنبه هیاتی از جنبش حماس و مقامات قطری و آمریکایی برای شرکت در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا وارد قاهره پایتخت مصر شدند در مقابل، رژیم صهیونیستی از اعزام هیات خود خودداری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد