Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@20:49:52 GMT

توسعه همکاری دانشگاه آزاد امارات و دانشگاه دبی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۳۳۲۶

ساعت 24- روسای دانشگاه آزاد واحد امارات و دانشگاه دبی باهدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی دیدار و گفتگو کردند.

عیسی محمد بستکی رئیس دانشگاه دبی در این جلسه گفت: دانشگاه دبی یکی از ارکان های متعلق به اتاق بازرگانی و صنایع امارت است که به وسیله این نهاد در تمامی مراحل توسعه مورد حمایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشگاه در سال ۱۹۹۷ تاسیس و در سال ۲۰۰۶، سه میلیون فوت مربع برای ساخت این دانشگاه در شهر آکادمی بین المللی دبی از سوی نائب رئیس جمهوری، نخست وزیر امارات و حاکم دبی اختصاص و اتاق بازرگانی نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون درهم معادل ۵۴ میلیون دلار برای ساخت آن در اختیار این دانشگاه قرار داد.

رئیس دانشگاه دبی تاکید کرد: این دانشگاه دارای رشته های بازرگانی، حقوق، مهندسی و برنامه های تکنولوژی ارتباطات است و در حال حاضر با بسیاری از دانشگاه های درجه اول اروپایی و آمریکایی همکاری هایی در زمینه های تبادل استاد و دانشجو و پروژه های مشترک دارد.

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم دانشگاه های امارات عربی در سال ۲۰۱۴ گفت: در این کنسرسیوم ۱۸ دانشگاه حضور دارند که با ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات به این کنسرسیوم همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه ها افزایش می یابد.

محمدرحیم واثقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات نیز در این جلسه، گزارشی از تعداد فارغ التحصیلان، دانشجویان، استادان، رشته های تحصیلی، امکانات و توانمندی های این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات آماده هرگونه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه های معتبر دنیا و دانشگاه دبی است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور