Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو در این بازی رکوردشکنی کرد. 

طرفداری - سرخیو بوسکتس، هافبک تدافعی اسپانیایی و ملی‌پوش بارسلونا نمایشی عالی در استمفوردبریج داشت.

به گزارش مارکا، بارسا در شبی که با گل نجات بخش مسی، از شکست مقابل چلسی گریخت، بیشتر از 70 درصد مالکیت توپ داشت. البته این رقم در ابتدای بازی بالاتر بود اما به مرور کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش اصلی را در این مالکیت توپ بالا بدون شک سرخیو بوسکتس داشت که نبض بازی را در اختیار گرفته بود. بوسکتس در این بازی دشوار از نظر تعداد و دقت پاس رکورد هم زد.

طبق آمار ثبت شده، بوسکتس در بازی شب گذشته 139 بار اقدام به پاس دادن کرد که در 128 نوبت موفق بود. این یعنی دقت پاس 92 درصدی. از این 139 پاس، 49 پاس در نیمه زمین بارسا بوده و 90 پاس دیگر در نیمه چلسی. پاس‌های بوسکتس در نیمه زمین چلسی البته دقت 90 درصدی داشته است. بوسکتس سانتری نداشت اما یک موقعیت گلزنی خلق کرد. او مجموعا در این بازی 152 لمس توپ داشت و 10 بار نیز توپربایی کرد. 

تا قبل از این بازی، رکورد تعداد پاس و پاس صحیح در این فصل میان بازیکنان بارسلونا در اختیار پائولینیو بود که در بازی با المپیاکوس آمار 11 پاس صحیح از مجموع 114 پاس را به ثبت رسانده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش وقتی کول پالمر در دیدار چلسی ‏مقابل آرسنال در ترکیب قرار نگرفت مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این ‏تیم، در مصاحبه با خبرنگاران به اهمیت این ستاره برای تیمش تاکید ‏کرد ولی گفت از بازیکنانش خواسته به همه ثابت کنند که تیم‌شان ‏اف‌سی پالمر نیست. ‏

درحالیکه چلسی از دقایقی پیش در خانه‌اش در یک بازی حساس به ‏وستهم رفته باز هم کول پالمر در نقش گلزن ظاهر شد تا مشخص ‏شود از قضا چلسی حالا کاملا به اف‌سی کول پالمر تبدیل شده است. ‏

تنها پانزده دقیقه از بازی دو تیم در استمفوردبریج گذشته بود که ‏آبی‌ها از سمت راست ارسالی به درون محوطه وستهم برای جکسون ‏انجام دادند. دفاع وستهم اجازه کار به مهاجم هدف چلسی را نداد ‏ولی توپ بلوکه شده در برگشت جلوی پای پالمر قرار گرفت تا او با ‏شوتی سرضرب گوشه چپ دروازه را هدف گرفته و به گل برسد. ‏

این بیست و دومین گل پالمر در این فصل لیگ برتر بود. اگر ‏درخشش استثنایی هالند در بازی دیشب سیتی و چهار گل او که ‏باعث شد آمار گلزنی ستاره نروژی به 25 گل برسد نبود کول پالمر با ‏این گل از او عبور کرده و در صدر جدول گلزنان ایستاده بود. ‏

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری