Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه آذربایجان غربی از اجرای طرح رزمایش ترافیکی زمستانه دراستان از 24 اسفند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس فرمانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرنوروز ۹۷که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد با بیان اینکه زمان اجرای طرح ترافیک جاده از ۲۴ اسفند تا ۲۷فروردین ۹۷ است، تصریح کرد: هدف پلیس راه استان از اجرای برنامه ها ی ترافیکی در نوروز رفع ترافیک جاده‌ای، کاهش تصادفات وکنترل دقیق حمل ونقل جاده ای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرمانی گفت: بیشتر تصادفات مربوط به رانندگی در نوروز ۹۶مربوط به رانندگان غیر بومی بوده به همین علت امسال با نصب بنر و تابلوهای فسفری در نقاط حادثه خیز و فرعی تلاش شده از وقوع دوباره تصادفات جلوگیری شود.

رییس پلیس راه آذربایجان غربی اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری همه دستگاه های مربوطه اعم از پلیس راه، حمل ونقل و نیروی انتظامی باید سهم خود را در تامین امنیت جاده ای مشخص و ایرادات خود را رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به قوانین ومقررات و عدم وجود فرهنگ صحیح رانندگی علت بیشتر تصادفات است گفت:محورهای ارومیه به سلماس،ارومیه به مهاباد،مهاباد به میاندوآب و برهان عمده ترین محورهای حادثه خیز استان شناسایی شده اند.

سرهنگ فرمانی ادامه داد: در ۱۱ماهه سال جاری تعداد ۴۴۴ نفر در جاده های استان به علت تصادف جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ،۱۵ نفر در نوروز ۹۶ بوده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت