Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@07:15:53 GMT

رئیس جهاد کشاورزی آشتیان معارفه شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۳۶۶۶

رئیس جهاد کشاورزی آشتیان معارفه شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آشتیان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار و «هادی آشتیانی» به عنوان ریاست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آشتیان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی آشتیانی، رئیس جهاد کشاورزی آشتیان در این مراسم گفت: آشتیان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت گرفتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت است، افزود:جهادکشاورزی هم با توجه به وظایفی که در قبال جامعه کشاورزی دارد باید در این راستا خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف خود را در دستور کار قرار دهد.

آشتیانی بیان کرد: بایستی توجه به بخش اقتصادی به ویژه حوزه کشاورزی از دغدغه‎های مسئولان تبدیل شود.

رئیس جهاد کشاورزی آشتیان با بیان اینکه پُست‌های مدیریتی امانتی است در دست یکایک مدیران، گفت: همه باید با تمام توان از این فرصت موجود برای خدمتگزاری به نظام استفاده کنیم.

در این مراسم از زحمات سعید برجی، رئیس سابق جهاد کشاورز آشتیان تقدیر شد و هادی آشتیانی به عنوان ریاست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد

محمدعلی اکبری، مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا گفت: ۸۵ خانوار در ۱۲ روستای این شهرستان کشت نیشکر به مساحت ۲۶ هکتار را آغاز کردند.

او با اشاره به استقبال مردم از فرآورده‌های نیشکر که محصولاتی ارگانیک است، افزود: سطح زیر کشت گیاه نیشکر امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا با بیان اینکه کشت نیشکر اردیبهشت هر سال آغاز و آذر ماه برداشت می‌شود.، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار طرح کشت تلفیقی صنوبر و نیشکر در بیش از ۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی صومعه سرا اجرا شده است.

به گفته اکبری، برای تجهیز کارگاه‌های نیشکرپزی، ۱۵ نیشکرکار برای دریافت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات بنیاد برکت به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او همچنین گفت: سال گذشته، نیشکرکاران صومعه‌سرایی، ۲۵ تن شکر سیاه به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تولید و به بازار مصرف عرضه کردند.

شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد