Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@05:22:01 GMT

ارائه تخفیفات بیمه‌‌ای به خبرنگاران سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۳۶۹۸

ارائه تخفیفات بیمه‌‌ای به خبرنگاران سراسر کشور

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران با با بیمه ایران و خانه کارگر تفاهم نامه امضا کرد؛ خبرنگاران از این پس می‌توانند از تخفیفات بیمه‌‌ای شامل خودرو‌، آتش‌سوزی‌، زلزله‌، حوادث انفرادی بهره‌مند شوند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ اجتماعی رسانه نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پرداختن به امور رفاهی، خدماتی و تفریحی در دنیای ماشینی برای همه گروه‌های سنی به منظور تمرکز و نشاط جسمی و روحی  و گسترش امور تفریحی آنان از ضروریات جدی زندگی امروزه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیاز برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه که بنا به ضرورت شغل و حرفه‌شان‌، زمینه‌ساز برای  نسل‌سازی و آینده‌سازان کشور عزیزمان با روشنگری و فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی هستند، بسیار ضروری و مهم است.

سند تغییر و تحول بنیادین با درک اهمیت و جایگاه بسیار بالای این امر در تامین بهداشت روانی و جسمانی جامعه خبری کشور و به تبع آن ارتقاء و بهبود بهره‌وری رسانه‌ها‌، تاکیدات مستمر و فراوانی جهت گسترش و تعمیم تربیت بدنی در بین خبرنگاران، و فعالان عرصه رسانه  داشته‌اند.

توجه به اوقات فراغت خبرنگاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیازمند برنامه‌ریزی متناسب با علائق، استعدادها و شرایط فرهنگی، بومی و اجتماعی در هر نقطه است؛ یافته‌های علمی برگزاری رویدادهای ورزشی و ورزش‌های همگانی  را مناسب‌ترین و ضروری‌ترین روش غنی‌سازی اوقات فراغت همراه با ارتقای فرهنگ ورزش و افزایش مشارکت اجتماعی و نوع‌دوستی قلمداد می‌کند لذا ضروری است با اتخاذ سیاست‌ها و اجرای شیوه‌های مناسب و سنجیده‌، بسترهای لازم برای عینیت بخشی به این هدف مهم فراهم شود.

در همین خصوص پس از چند دوره مذاکره با مدیران بیمه ایران و خانه کارگر موفق به توافقات لازم برای عقد یک تفاهم‌نامه همکاری با ارائه خدمات شایسته و در خور فعالان عرصه رسانه آماده و امضا شد.

با امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران و  بیمه ایران و خانه کارگر، از این پس تمام خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه رسانه با  ارتباط با رابط خبرگزاری‌ها و نماینده معرفی شده از سوی بیمه ایران و خانه کارگر بهمراه شماره تماس و آدرس‌های قید شده در بنر تبلیغاتی و پوستر‌های مربوطه به‌صورت فردی و خانوادگی یا گروهی و سازمانی می‌توانند از تمامی امکانات و تخفیفات بیمه‌ای شامل خودرو‌، آتش‌سوزی‌، زلزله‌، حوادث انفرادی و خدمات تفریحی‌، گردشی‌، ورزشی‌، آموزشی‌، مشاوره‌ای و سایر خدمات مندرج در پوستر و سایت  به‌صورت یک سال تا 5 سال با عضویت رسمی استفاده کنند.

شرایط ثبت‌نام بهمراه پوستر و یک نامه رسمی از سوی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران برای رسانه‌ها ارسال می‌شود؛ نمایندگی‌های بیمه ایران و خانه کارگر به نشانی های مندرج در پوستر پیوست خبر در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به فعالان رسانه است‌.

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,41/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال