Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تا ساعت 16 روز شنبه  5 اسفندماه 96 تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دفتر مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، با توجه به درخواست مکرر برخی از دانشگاه‌ها مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان در دهمین المپیاد علمی و با تائید دبیر علمی، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 5 اسفند 96 تمدید شده است و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این 2 اسفند به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام در این المپیاد اعلام شده بود. آزمون غربالگری متمرکز (مرحله اول آزمون انفرادی) در ۳۱ فروردین ماه ۹۷ برگزار می‌شود و نتایج راه‌یافتگان به مرحله آزمون گروهی در هفته سوم اردیبهشت ۱۳۹۷ اعلام خواهد شد.

دریافت گزارش پروژه براساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) در ۱۵ تیرماه ۹۷ انجام و آزمون مرحله دوم (انفرادی و گروهی) در تهران در روزهای ۱۳ تا ۱۸ مردادماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مردادماه ۹۷ در حیطه‌های آموزش پزشکی، استدلال بالینی، علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، فلسفه پزشکی، مدیریت نظام سلامت برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد