Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی وابسته به جنبش حماس اعلام کرد، دستگاه‌های امنیتی اجرای مانوری گسترده را در راستای "برنامه کنترل و تسلط" در تمامی مناطق غزه آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، وزارت داخلی که از سوی حماس در غزه اداره می‌شود از شهروندان فلسطینی خواست تا نسبت به دستورات نیروهای امنیتی رویکرد مثبتی داشته باشند و با آنها همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایاد البُزم، سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی، صبح امروز (چهارشنبه) مانوری را ضمن "طرح کنترل و تسلط" در تمامی مناطق غزه آغاز کردند که برای چند ساعت برگزار می‌شود و این مانور به منظور بررسی آمادگی نیروها در شرایط اضطراری است.

ایاد البزم افزود: طی چند ساعتی که مانور برگزار می‌شود شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس و موانع امنیتی در خیابان‌ها خواهیم بود.

این مقام وابسته به جنبش حماس در ادامه گفت: اجرای این مانور به دنبال طرح وزارت داخلی و امنیت ملی مبنی بر افزایش کارایی دستگاه‌های امنیتی و پلیس و همچنین آزمایش توان این دستگاه‌ها، به منظور حفظ امنیت و ثبات در شرایط مختلف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر