Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:40:03 GMT

در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۴۵۳۲

در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم

معاون فرماندار سروستان در جلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت: درختکاری یکی از ماندگارترین حسنات و موجب سرسبزی طبیعت است البته در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، احمد رضا کمالی، معاون فرماندار سروستان در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که به مناسبت هفته منابع طبیعی تشکیل شد، اظهار داشت: مدیر موفق مدیری است که هم بتواند منابع انسانی و هم منابع طبیعی را حفظ کند لذا می بایست علاوه بر حفظ منابع انسانی در حفظ منابع طبیعی نیز تلاش کند و بستر پیشرفت رو در جامعه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: درختکاری یکی از ماندگارترین حسنات و موجب سرسبزی طبیعت است البته در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم.

 

کمالی تاکید کرد: هر سروستانی یک درخت و هر دانش آموز یک درخت ،نمود عینی این هفته است و هر دانش آموز می تواند با یک درخت به نام خودش غرس و آنرا آبیاری کند که این کار علاوه بر فرهنگ سازی درختکاری و حفظ طبیعت موجب طراوت و بالا بردن رطوبت و بارندگی می شود.

خاطر نشان می شود سلمه فخاری در این جلسه در پاسخ نماینده مدیریت بحران استان در خصوص وضعیت سد له غول ،اظهار داشت: با توجه به تبعات وجود این سد، سازمان منابع آب تصمیم به تخریب آن گرفته و اقدامات قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/س

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری خواهان بام خرم‌آباد/ چراغ سبز منابع طبیعی استان

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، داریوش بارانی بیرانوند در ابن رابطه گفت: بام خرم‌آباد یک مجموعه گردشگری و تفریحی منحصربفرد است که در حال حاضر شهروندان استفاده بهینه و مناسبی از آن ندارند .

وی افزود: باتوجه به اینکه این مجموعه در قلب شهر ایجاد شده مستعد سرمایه گذاری های متعدد می باشد که مناسفانه ظرفیت واقعی این مجموعه تاکنون بالفعل نشده و به حال خود رها گردیده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بارها اعلام آمادگی کردیم اطهار داشت : شهرداری خرم‌آباد با نیروی انسانی کافی و تجهیزات لازم جهت در اختیار گرفتن بام خرم‌آباد آمادگی دارد که در جهت حفظ ،نگهداری و بهره برداری مناسب با اداره کل منابع طبیعی استان همکاری دو جانبه ای داشته باشد.

بارانی ادامه داد : طبق تحقیقات و رایزنی هایی که از قبل شده سرمایه گذاری در بام منابع مالی پایداری را ایجاد خواهد کرد در این راستا شهرداری خرم‌آباد برنامه های مدونی دارد که در یک بازه زمانی مشخص می توان با جذب سرمایه گذار این مجموعه زیبا را در صورت همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان به یکی از بهترین مکانهای تفریحی شهروندان خرم‌آبادی تبدیل نمود .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این رابطه با استقبال از هرگونه سرمایه گذاری در بام خرم‌آباد گفت : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بعنوان متولی اصلی این مجموعه از سرمایه گذاری در بام استقبال خواهد کرد.

حسین میرزایی در ابن رابطه به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد گفت : در صورتی که شهرداری طرح مدون ،کارشناسی و عملیاتی داشته باشد این اداره کل در چارچوب قوانین نهایت همکاری را خواهد داشت .

وی افزود: نحوه اداره بام بصورت اهاله مدیریت امکان پذیر است لذا اگر شهرداری طرح عملیاتی داشته باشد می توان حتی بصورت بلندمدت نیز با آن مجموعه همکاری نماییم.

46.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904144

دیگر خبرها

  • شهرداری خواهان بام خرم‌آباد/ چراغ سبز منابع طبیعی استان
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج