Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@07:08:08 GMT

واکنش اژه ای به ناآرامی های خیابان پاسداران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۲۴۸

سخنگوی قوه قضائیه گفت: باید به طور جدی در مقابل قانون شکنان و افرادی که مخل نظم و امنیت مردم می‌شوند، ایستاد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا از اقدامات شایسته و توأم با هوشمندی و اقتدار پلیس در ناآرامی‌های خیابان پاسداران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژه‌ای همچنین در اظهاراتی درخصوص حوادث خیابان پاسداران بر شدت مجازات قاتلان و خاطیان این حادثه تأکید کرد و گفت: اگر افرادی از طریق قانون‌شکنی مخل نظم، امنیت و آرامش مردم شوند و بخواهند با فشارهای داخلی و خارجی برای مردم اضطراب و مشکل ایجاد کنند باید به طور جدی با آنها برخورد کرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اتفاقی که در چند شب پیش در خیابان پاسداران رخ داد موضوعی است که دستگاه‌های مسئول و مردم نمی‌توانند از آن بگذرند.

اژه‌ای ادامه داد: یک فردی به اتهام سرقت یا احیاناً داشتن خودروی سرقتی مورد بازخواست قرار گرفته و می‌خواهند از او تحقیق کنند، آن وقت عده‌ای به صورت قلدر مآبانه و برخلاف قانون می‌خواهند حرف خود را به کرسی نشانده و در برابر پلیس ایستادگی می‌کنند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این افراد با الهام گرفتن از برخی جریان‌های بیرون و تحریکات شبکه‌های و ماهواره‌های معاند و همجنین برخی افراد در داخل کشور اقداماتی انجام داده‌اند که مردم ما شاهد آن بودند.

وی افزود: برخی از متهمان بخشی از اموال و اتومبیل مردم را به آتش کشیدند اخلال در رفت و آمد ایجاد کردند و خیلی از کاسبان را از کسب و کار بازداشتند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: دادستان تهران با تمام توان و امکانات وارد شده و تا به امروز هم موضوع را دنبال کرده است.

اژه‌ای افزود: به دادسرای تهران تآکید شده که با سرعت، جدیت با کمک سیستم انتظامی و اطلاعاتی در مورد همه عوامل مخل آرامش و امنیت مردم و کسانی که تخریب داشته و برای به شهادت رساندن عزیزان ما اقداماتی مشابه جریانات تکفیری و داعشی داشتند با تمام توان وارد شده و هرچه سریعتر پرونده آنها را تکمیل کند.

وی تصریح کرد: کسانی که در این راستا مجرم هستند هرچه زودتر باید به مجازات متناسب قانونی برسند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پلیس از لحظه‌ای که افراد قانون شکن وارد خیابان شدند تا ساعتهایی که از شب گذشت نهایت خویشتن داری را کرد و خواست به مردم آسیب نرسد.

اژه‌ای افزود: خیابان پاسداران پر رفت و آمد است و شاید اگر پلیس در ساعت‌های آخر روز یا اولیه شب وارد میشد و می‌خواست همه این افراد قانون شکن را تعقیب کند چه بسا خسارتهای بیشتری وارد می‌شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حسن خجسته، مدیر اسبق رادیو و برادر همسر رهبر انقلاب به طور تلویحی به قانون حجاب و قوانین مرتبط با زنان واکنش نشان داد.

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»