Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@15:22:04 GMT

دو کشته بر اثر واژگونی خودرو در فامنین

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۵۱۷

دو کشته بر اثر واژگونی خودرو در فامنین

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در اتوبان ساوه - همدان، بلافاصله مأموران به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی ها مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ واژگون و طی آن ۲ نفر کشته و ۴ نفر نیز مجروح شده که آسیب دیدگان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری عنوان کرد: علت حادثه از سوی پلیس راه استان تحت بررسی است.

وی گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در ایام پایانی سال توسط شهروندان، شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

901

علی حسن حیدری فرمانده انتظامی فامنین واژگونی خودرو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پراید حامل بار قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو موردنظر، تعداد ۴۵۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق راکشف کردند، که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه حدوداً ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ آقازاده با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ضامن امنیت وتوسعه اقتصاد ملی است، و شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • واژگونی خودرو در اثر تخریب معابر در سیل
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت