Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: بیش از ۶۰ هزار مسافر توسط پایانه‌های مسافربری بیرون شهری اراک جا به جا شدند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ استانها مرکزی نظرات

حجت‌الله مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جا به جایی مسافران توسط پایانه‌های مسافربری بیرون‌شهری اظهار داشت: بهمن‌ماه امسال بیش از 60 هزار نفر توسط پایانه‌های مسافربری اراک جا به جا شد که این جابه جایی توسط 15 شرکت حمل و نقل عمومی فعال در این شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه پایانه مسافربری درحال حاضر در این سازمان فعال است که با 15 شرکت حمل و نقل عمومی کار خدمات‌رسانی به مردم را در زمینه حمل و نقل انجام می‌دهد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: تعداد 63 هزار و 773 نفر در بهمن‌ماه امسال از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شده‌اند که بیشترین تعداد مسافر در این مدت توسط اتوبوس‌های بیرون شهری با34 هزار و  394 نفر بوده و کمترین جابه جایی هم توسط خودروهای سواری با 47 هزار و  810 نفر بوده است.

مرادی بیان کرد: از میان 15 شرکت حمل و نقل عمومی تحت فعالیت این پایانه‌های این سازمان در بهمن‌ماه شرکت سیر و سفر بیهقی با 377 سرویس و میزان هفت هزار و  31 نفر مسافر بیشترین و شرکت آسیاسیر گیتی با 11 سرویس و 161 نفر سفر کمترین سهم جابه جایی مسافران را داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ایام عید نوروز، پایانه‌های مسافربری اراک در روزهای پایانی سال آمادگی لازم و کامل را برای پذیرایی از هم‌وطنان دارند، بنابراین با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم به همه مسافران توصیه می‌‌کنیم که به منظور آسودگی خاطر در مسافرت‌های بیرون شهری خود نسبت به تهیه و رزرو به موقع بلیط اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات سفر، مراتب را از طریق شماره تلفن 34130500 اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد