Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون وزنه برداری ؛ نخستین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی و مسابقات قهرمانی جهان 2018، از 4 اسفند آغاز می شود و این اردوی سه هفته ای تا 25 اسفندماه به طول خواهد انجامید.

در این مرحله از اردوها، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان، 24 وزنه بردار را به اردو دعوت کرده است که در قالب سه گروه در تمرینات حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس، 15 وزنه بردار در گروه اول و از 4 تا 25 اسفندماه در اردو حضور دارند:

1-مجید عسگری 2-علی میری 3-سهراب مرادی 4-علیرضا سلیمانی 5-پیمان جان 6-سعید محمدپور 7-سعید علی حسینی 8- محمدزارعی 9-مرتضی بیگلری 10-محمدرضا براری 11-بهداد سلیمی 12-علی هاشمی 13-همایون تیموری 14-محسن بهرام زاده 15-کیانوش رستمی

در دومین گروه نیز که از 4 تا 15 اسفند در اردو حاضر خواهند بود، عبارتند از:

1-محمدامین علیپور 2-علی مکوندی 3-سید ایوب موسوی 4-میلادرهبری نژاد 5-امیرحسین ناظم الرعایا

نفرات گروه سوم هم که از 15 تا 25 اسفند در تمرینات تیم ملی شرکت خواهند کرد، متشکل از:

1-امیر نارویی 2-ایمان شاهقلیان 3-مجتبی نوری 4-محسن نظامی

هنوز محل برگزاری مرحله اول اردوی تیم ملی بزرگسالان مشخص نشده است!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون