Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر، ملت ایران را که همواره قدردان تلاش های صادقانه حافظان نظم و امنیت جامعه هستند، داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون تردید خویشتنداری پلیس و نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت هوشمندانه، صبورانه و سنجیده ناآرامی های اخیر که علی رغم شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای خدوم خود، مقتدرانه و بدور از خشونت تلاش کردند با حداقل خسارت و تلفات، نظم و امنیت را برقرار کنند، از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نخواهند ماند.
امروز هر اقدام ضد امنیتی، افراطی و خشونت آمیز از سوی هر گروه، تفکر و جریانی محکوم و خلاف خواست مردم متمدن و بزرگ ایران است و ضرورت حفظ هوشیاری آحاد جامعه و دلسوزان ملک و ملت و تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هر گونه اقدام تفرقه افکنانه، بیش از پیش احساس می شود.
شهادت این عزیزان را به عموم ملت قدرشناس ایران، خانواده های بزرگوار و همکاران ارجمند آنها در نیروی انتظامی و به ویژه به جنابعالی که سهم مهم و ارزشمندی در مدیریت منطقی و خردمندانه این حوادث داشتید، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس

رم در تلاش است تا از طولانی شدن مذاکرات یوونتوس و فدریکو کیه زا بهره ببرد

طرفداری | قرارداد فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس در تابستان 2025 تمام می‌شود و هنوز توافقی جهت تمدید قرارداد میان طرفین حاصل نشده است. 

از قرار معلوم، حضور ماسیمیلیانو الگری در باشگاه یوونتوس یکی از دلایل بی‌میلی فدریکو کیه زا برای ماندن در جمع بیانکونری بود اما با بالا رفتن احتمال اخراج الگری، حالا خوش‌بینی‌هایی درباره تمدید قرارداد کیه زا وجود دارد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده مذاکرات یوونتوس و کیه زا برای تمدید قرارداد یک ساله تا 2026 در جریان است اما کوریره دلو اسپورت از تلاش رم برای خرید این وینگر سرعتی تیم ملی ایتالیا خبر داده است.

رم که تماس‌هایی با فالی رمضانی، مدیربرنامه کیه زا داشته، در تلاش است پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 میلیون یورویی به او ارائه کند. دنیله ده روسی بسیار مشتاق است کیه زا را برای آوردن به پایتخت متقاعد کند اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در آینده این ستاره ایتالیایی تعیین‌کننده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است