Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر حقوق و مزایا کارکنان و بازنشستگان بخش کشاورزی آن گونه که شایسته است از حق خود بهره‌مند نمی‌شوند و  باید تجدید نظری در این زمینه انجام شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ استانها مرکزی نظرات

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: بخش کشاورزی یک بخش مهم اقتصادی است که در برنامه ششم توسعه و سایر سیاست‌های کلی و ابلاغی نظام به اهمیت بخش کشاورزی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که ما از وزارت جهاد کشاورزی انتظار داریم این است که بهره‌وری در این بخش باید ارتقا پیدا کند و نگاه‌ها از سنتی به مدرن تغییر یابد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که ظرفیت‌سازی کنیم، بخش کشاورزی بخشی است که طرفیت ارتقا دارد و خوشبختانه حرکاتی هم در این راستا آغاز شده اما تا رسیدن به هدف اصلی راه زیادی مانده و قدم‌های زیادی باید برداشته شود.

مقدسی بیان کرد: سبقه کشاورزی استان مرکزی برجسته بوده و اگر ما در بخش صنعت اظهارنظر می‌کنیم به واسطه مشکلاتی است که این بخش را احاطه کرده و به کارخانجات باز شده وگرنه بخش کشاورزی از جمله بخش‌های مورد اتکا ما است و ظرفیت‌های خوبی در زمینه تولید گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر و لوبیا قرمز و غیره دارد به طوری که در بسیاری از محصولات مازاد نیاز تولیدات داریم اما واقعیت این است که تا رسیدن به جایگاه واقعی در این بخش فاصله زیادی داریم و لازم است که نگاه خود را تغییر دهیم و از تمام داشته‌ها به منظور تغییر نگرش در این حوزه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: متوسط سن مدیران و نیروهایی که در این بخش فعالیت دارند بالا است و آثاری از جوان‌گرایی و استفاده از طرفیت بانوان مشاهده نمی‌شود که ما از دولت انتظار داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از تجربه پیشکسوتان استفاده شود، از نظر حقوق و مزایا کارکنان و بازنشستگان بخش کشاورزی آن گونه که شایسته است از حق خود بهره‌مند نمی‌شوند و باید تجدیدنظری در این زمینه انجام شود.

مقدسی خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان استان تقسیم کاری انجام و هر فردی در یک کمیسیون مشغول به فعالیت شد، مسئولیت جهاد کشاورزی به نماینده مردم شازند واگذار شد که به عقیده وی از بین گزینه‌های پیشنهادی آنجفی فکر جدید برای تحول داشته و از آن جایی که جهاد کشاورزی محل خدمت بوده و تمام تلاش ما باید خدمت صادقانه به کشاورزان است بنابراین "آنجفی" با توجه به اینکه استاندار مرکزی هم سالیان سال وی را می‌شناخته و بر توانمندی او مهر تایید زده‌ و همچنین تایید سوم را هم از سمت تشکل‌های بخش کشاورزی گرفته که همگی با هماهنگی از طرفیت این فرد تعریف می‌کردند و به او ایمان داشتند انتخاب شد.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی یک مکان مقدس برای خدمت‌گزاری است که باید از تمام ظرفیت‌های آن استفاده شود و ما با کسانی که قصد دارند به زور مردم را از قطار انقلاب پیاده کنند مخالف بوده و افتخار می‌کنیم که پیرو ولایت هستیم و قصد داریم که کشور را با هماهنگی پیش ببریم و از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی استفاده کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراضات اخیر تلنگری بر مسئولان بود تا اگر ایراداتی در عملکرد دولت، مجلس و قوه قضاییه وجود دارد اصلاح شود، مشکلات موجود در فرآیند قانون‌گذاری برطرف و خدمت صادقانه به مردم ارائه شود و همه دست به دست هم به مردم خدمت کنند، این درحالی است که مجمع نمایندگان برای رسیدن به اهداف، بخش کشاورزی را ویژه حمایت می‌کند.

مقدسی بیان کرد: مقرر شده که 85 درصد از اعتبارات بخش کشاورزی را به صورت یارانه به بخش آب بدهند و این مصوبه سال 97 پا برجا است.

انتهای پیام/م

R41371/P1486/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیات وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.
امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر