Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-05@06:52:32 GMT

تمجید سرمربی آرسنال از ستاره ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۶۳۲

تمجید سرمربی آرسنال از ستاره ایرانی

به گزارش"11نیوز"؛ هفته گذشته تیم اوسترشوند سوئد که سامان قدوس را در اختیار دارد مقابل تیم آرسنال انگلیس به میدان رفت. این بازی در چارچوب مسابقات 8/1 نهایی لیگ اروپا برگزار می شد. در این بازی ستاره ایرانی تیم اوسترشوند در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در این مسابقه هم درخشید. درخشش ستاره ایرانی تا جایی بود که هواداران آرسنال به سرمربی تیمشان می گفتند: ولبک(مهاجم آرسنال) را در سوئد می گذاشتید و قدوس را با خود به لندن می آوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اوسترشوند سوئد این بازی را با نتیجه 3-0 به آرسنال واگذار کرد.درخشش سامان در این بازی سرمربی آرسنال را مجاب کرد تا درباره او چند کلمه حرف بزند و از او تعریف و تمجید کند. آرسن ونگر سرمربی آرسنال پیش از بازی برگشت تیمش مقابل اوسترشوند در مورد ستاره ایرانی این تیم گفت: بهترین بازیکن اوسترشوند سامان قدوس بود. تکنیکی، تاکتیکی و بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد و شگفت زده ام کرد. برچسب ها: سامان قدوس ، لژیونر ، آرسنال ، آرسن ونگر ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بلغارستان از امسال با سرمربی جدید خود لورنزو بلنجینی ایتالیایی به میدان های بین المللی پا خواهد گذاشت و از الان برای المپیک لس آنجلس برنامه ریزی کرده است.

از اردوی تیم ملی والیبال بلغارستان خبر می رسد که الکساندر نیکولوف دریافت کننده و تک ستاره حال حاضر لیست تیم ملی والیبال بلغارستان به دلیل مشکل دیسک کمر و عمل جراحی که قرار است انجام دهد لیگ ملتهای والیبال این فصل را از دست داده تا بلنجینی با بحرانی بزرگ در این تیم قبل از آغاز لیگ ملتها روبرو شود.

بلغارستانی ها در این فصل با چند غایب از جمله گئورگی سگانوف، کاپیتان و پاسور خود نیز مواجه هستند و حالا مصدومیت نیکولوف کار را برای این تیم دشوارتر کرده است و مشخص نیست بلنجینی سرمربی با تجربه این تیم با این همه مشکلات و چالشی که برایش به وجود آمده چگونه کنار خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!