Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، عباسعلی سعیدیان که در جلسه کنترل و پیشگیری آنفلوآنزای مرغی در فرمانداری ورامین سخن می گفت افزود: با توجه به مهاجرت پرندگان به دشت ورامین پیشگیری و پیش بینی آنفلوآنزای مرغی در دستور کار دستگاه های متولی امر قرار گرفته است و همه دستگاه های اجرایی موظفند در زمینه جلوگیری از آنفلوآنزای مرغی مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید برجدیت مسئولان در خصوص مسائلی که با سلامت مردم مرتبط است گفت:اطلاع رسانی و آموزش به روستاییانی که در حیاط منازل به صورت سنتی دام و طیور نگهداری می کنند، می تواند مانع بروز و شیوع بیماری شود.

سعیدیان به برخورد با واحد های دام و طیور بدون پروانه اشاره کرد و گفت: مسئولان در بخشداری، دامپزشکی و جهادکشاورزی باید از واحد های تولیدی جوجه اردک بازیدد و با واحدهای بدون مجوز و کارت بهداشت برخورد کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین تاکید کرد هرگونه فروش دام و طیور در کنار خیابان ممنوع است و بازرسان اداره صنعت و معدن با صنوف فروش پرندگان بدون مجوز در سطح شهر طبق مقررات برخورد کند.

ورامین قطب تولید جوجه اردک درکشوراست.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و ستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072683 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • آنفلوآنزا عامل یک بیماری همه‌گیر جدید در آینده!
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد