Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که این تیم در شرایط خوبی قرار دارد که باید در این شرایط کمک شود تا در آسیا مقام خوبی بیاورد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال در حاشیه بازگشت این تیم از عمان در فرودگاه امام خمینی گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی‌ها داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی قطر فرصت خوبی برای آماده‌سازی بود و شفر و بازیکنان وقت داشتند تیم از نظر روحی و روانی و فنی آماده شود که این موضوع جواب داد. هر چند هزینه‌های زیادی برای باشگاه در بر داشت، اما ارزش داشت و تیم نتیجه گرفت.

وی افزود: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. در شرایطی هستیم که باید به باشگاه استقلال کمک شود تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند و امسال در آسیا مقام خوبی را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اتهام کم کاری به او، خاطرنشان کرد: منتقدان اگر با ما باشند می‌بینند که 24 ساعت در حال کار کردن هستیم.

افتخاری در واکنش به انتشار عکسی از او که در حال استراحت کردن است، تصریح کرد: هر انسانی باید هشت ساعت مفید بخوابد. وقتی پرواز من 8 ساعت تاخیر دارد، نمی‌توانم 15 دقیقه چرت بزنم؟ یک بار گفتم آنهایی خواب بودند که 10 سال روی دست باشگاه استقلال بدهی گذاشتند. من در این دو سال به اندازه 10 سال کار کردم. بروند از مربیان و بازیکنانی که سال‌های سال پول نگرفتند و الان می‌گیرند سؤال کنند تا متوجه شوند چه کسی خواب بود و چه کسی بیدار.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: تیم ما در یک شرایط حساس کادر خود را عوض کرد، اما تیم شکل گرفت و این کار، کار ساده‌ای نبود. جمع کردن این تیم زیر فشار و در بحران، کار سختی بود. توجهی به این صحبت‌ها ندارم زیرا هواداران حق دارند که انتقاد کنند، اما اگر توهین کنند، من به آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره پاداش بازیکنان برای شکست الهلال و زمان پرداخت این پاداش، اظهار داشت: به بازیکنان قول پاداش دادم. امیدوارم قبل از بازی العین این پاداش را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

R35347/P35350/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند