Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:26:38 GMT

یزد | هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۰۹۲

یزد | هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان یزد گفت: بیش از ۹۶ هزار عنوان کتاب داخلی و خارجی در این نمایشگاه ارائه می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدخلف حوتی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد اظهار داشت: امسال دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد با همیاری، همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف استان یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه از صبح روز شنبه پنجم اسفند در یزد آغاز به کار می‌کند و تا جمعه 11 اسفند پذیرای علاقه‌مندان به کتاب در استان یزد است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه ساعات برگزاری این نمایشگاه از 9 تا 13 و 16 و 30 تا 21 و 30 است، افزود: امسال زمان برگزاری نمایشگاه نسبت به سال قبل نیم ساعت افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ناشران داخلی امسال 79 هزار و 300 عنوان کتاب خود را در نمایشگاه به مردم عرضه می‌کنند و 16 هزار و 800 عنوان کتاب هم از ناشران بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

حوتی‌نژاد با اشاره به اینکه در این دوره 555 ناشر داخلی و بین المللی حضور دارند ادامه داد: از این تعداد 242 ناشر مستقل و 155 نمایندگی ناشران در این نمایشگاه کتب خود را به علاقمندان کتاب ارائه می‌کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تعداد ناشران یزدی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد را 15 ناشر دانست و ادامه داد: 35 مورد از ناشران فروش متمرکز هم امسال در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد حضور دارند و اقدام به عرصه محصولات خود به شهروندان و دوستداران کتاب در یزد می‌کنند.

حوتی‌نژاد از حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه همانند سال‌های گذشته خبر داد و افزود: 25 ناشر بین المللی مستقل و 98 نمایندگی ناشران خارجی هم امسال در غرفه‌های این نمایشگاه حضور دارند.

وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 322 مورد دانست و افزود: تمام انتشاراتی‌ها و ناشرانی که در نمایشگاه حضور دارند، در این غرفه‌ها استقرار پیدا می‌کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه سال گذشته رسانه‌های دیجیتال هم به نمایشگاه اضافه شد، گفت: رسانه‌های دیجیتال این پتانسیل را دارد که در نمایشگاهی اختصاصی به آن پرداخته شود ولی چون شرایط فراهم نشد، امسال هم در نمایشگاه از ناشران در این بخش هم دعوت کردیم که در قالب 20 غرفه در نمایشگاه حاضر شوند.

انتهای پیام/ ز

R41376/P41362/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند