Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:24:07 GMT

نشاط در جامعه با تقویت امید در مردم ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۱۰۸

نشاط در جامعه با تقویت امید در مردم ایجاد می شود

به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری طرح درخت آرزوها با تقدیر از این اقدام خداپسندانه افزود: کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه کودکان در شب عید، به نشاط در جامعه کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین طرح‌هایی در وضعیت نامساعد مالی دستگاه‌های حمایتی ارزشمند است، اما آن‌چه ارزش این کار را دوچندان می‌کند، الگوسازی در بین مردم و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: ارزش معنوی چنین اقداماتی می‌تواند هم‌ردیف با اموری نظیر مدرسه‌سازی، ساخت مسجد و حسینیه و ... باشد.
فرماندار اردکان با ابراز خرسندی از این‌که دو مؤسسه غیردولتی به‌صورت خودجوش برگزاری این برنامه‌ها را در دستور کار خود قرارداده‌اند بیان داشت: آن‌چه ما به دنبال آن هستیم ایجاد یک جامعه بانشاط است و نشاط در جامعه با تأمین سلامت روح و جسم و تقویت امید در مردم ایجاد می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم مساعدت و همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه این برنامه اظهار امیدواری کرد مردم با استقبال از طرح درخت آرزوها، به ترویج فرهنگ کار نیک و عام‌المنفعه کمک کنند.
این طرح برای سومین سال متوالی با حمایت دو مؤسسه خیریه باران و امام زمان (عج)، هفدهم اسفندماه سال‌جاری و هم‌زمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در اردکان برگزار می‌شود.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم