Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت باشگاه استقلال، وینفرد شفر در خصوص دیدار تیمش مقابل الریان قطر و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان بازی اول ما در لیگ قهرمانان بود و بازیکنان ما کمی به دلیل اولین بازی عصبی و نگران بودند. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم و دیدید که با تغییر سیستم به 2-4-4 بازی را عوض کردیم و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با یک اعتماد به نفس خوب به عمان رفتیم تا برابر الهلال قرار بگیریم. ما در این چند روزی که در عمان بودیم، تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم. بازی‌های الهلال را تماشا کردیم و در جلسات آنالیز به بازیکنان توضیح دادیم چه کاری انجام دهند. تمرینات خوبی را سپری کردیم تا با آمادگی کامل به میدان برویم.

 

سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: به خاطر مصدومیت امید نورافکن و پژمان منتظری تغییراتی داشتیم. همچنین یک دروازه‌بان با تجربه را درون دروازه قرار دادیم تا بازیکنان را از آنجا رهبری کند. از شخصیت بزرگ استقلال و نمایش تیم بسیار راضی هستم. این پیروزی به خاطر تاکتیک بهتر و کار گروهی و شخصیت بالاتری بود که در زمین داشتیم. از همه مربیان و همکارانم و کار آنالیزی که انجام شد، تشکر می‌کنم. این یک هدیه بود برای افرادی که نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند و اگر این بازی در تهران برگزار می شد، ما 80 هزار تماشاگر داشتیم. این یک هدیه بود به هواداران مهربان و خوبی که در ایران داریم.

 

شفر تصریح کرد: فردا تمرین ریکاوری برای بازیکنانی که به میدان رفتند، در نظر داریم. دو بازی سخت در هفته آینده برابر فولاد و پرسپولیس در پیش خواهیم داش. همینطور ما باید روی دو بازی آینده در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم تا یک موفقیت در این مسابقات داشته باشیم. از همه کسانی که با ما در قطر و عمان بودند و تلاش کردند نیز، تشکر می‌کنم. به هواداران نیز درود می‌فرستم.

 

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس