Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:52:48 GMT

هنوز یک واحد مسکونی در سرپل ذهاب کلنگ‌زنی نشده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۲۲۳

هنوز یک واحد مسکونی در سرپل ذهاب کلنگ‌زنی نشده است

نماینده مردم سر پل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم گذشت ۱۰۰ روز از وقوع زلزله، هنوز یک واحد مسکونی هم در مناطق زلزله‌زده کلنگ‌زنی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی عصر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی فرهاد تجری نماینده مردم سر پل ذهاب اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان مجری بازسازی مناطق زلزله‌زده، باندبازی راه انداخته است و برخلاف نیازمندی منطقه که ساخت سازه‌های نو است، هنوز بنیاد مسکن به دنبال ساخت سازه‌های سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیاری از سازه‌ها با وقوع زلزله‌های جدید، دچار خسارت‌های مجدد شده‌ است که بنیاد مسکن حاضر به پذیرش آنها نیست.

نماینده مردم سر پل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق زلزله‌زده گفت: ۶۰۰ واحد صنعتی در سر پل ذهاب آسیب دیده که موجب شده است حدود ۸۰۰ نفر بیکار شوند؛ علیرغم تصویب پرداخت وام به این واحدهای صنعتی، به دلیل سختگیری‌های بانک‌ها، هنوز صاحبان صنایع نتوانسته‌اند وام دریافت کنند.

تجری افزود: وام بلاعوض و تسهیلات مصوب شامل مستأجران نمی‌شود؛ علاوه بر این، خسارت پرداختی به فوت‌شدگان که قرار بود از سوی هلال‌احمر پرداخت شود، هنوز پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: عدم پرداخت وام و تسهیلات به خودروهای آسیب‌دیده، از مشکلات دیگر مردم مناطق زلزله‌زده است؛ ۲۰۰ خودرو در مناطق زلزله‌زده آسیب دیده، اما هنوز اقدامی برای حل مشکل مردم نشده است.

نماینده مردم سر پل ذهاب خاطرنشان کرد: در شهر سر پل ذهاب، علیرغم گذشت ۱۰۰ روز، حتی یک واحد هم کلنگ‌زنی نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد