Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال استقلال پیروزی مقابل الهلال عربستان را به هواداران تیمش تقدیم کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، وینفرد شفر در خصوص دیدار تیمش مقابل الریان قطر و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان بازی اول ما در لیگ قهرمانان بود و بازیکنان ما کمی به دلیل اولین بازی عصبی و نگران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم و دیدید که با تغییر سیستم به 2-4-4 بازی را عوض کردیم و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

وی افزود: با یک اعتماد به نفس خوب به عمان رفتیم تا برابر الهلال قرار بگیریم. ما در این چند روزی که در عمان بودیم، تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم. بازی‌های الهلال را تماشا کردیم و در جلسات آنالیز به بازیکنان توضیح دادیم چه کاری انجام دهند. تمرینات خوبی را سپری کردیم تا با آمادگی کامل به میدان برویم.

سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: به خاطر مصدومیت امید نورافکن و پژمان منتظری تغییراتی داشتیم. همچنین یک دروازه‌بان با تجربه را درون دروازه قرار دادیم تا بازیکنان را از آنجا رهبری کند. از شخصیت بزرگ استقلال و نمایش تیم بسیار راضی هستم. این پیروزی به خاطر تاکتیک بهتر و کار گروهی و شخصیت بالاتری بود که در زمین داشتیم. از همه مربیان و همکارانم و کار آنالیزی که انجام شد، تشکر می‌کنم. این یک هدیه بود برای افرادی که نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند و اگر این بازی در تهران برگزار می شد، ما 80 هزار تماشاگر داشتیم. این یک هدیه بود به هواداران مهربان و خوبی که در ایران داریم.

شفر تصریح کرد: فردا تمرین ریکاوری برای بازیکنانی که به میدان رفتند، در نظر داریم. دو بازی سخت در هفته آینده برابر فولاد و پرسپولیس در پیش خواهیم داش. همینطور ما باید روی دو بازی آینده در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم تا یک موفقیت در این مسابقات داشته باشیم. از همه کسانی که با ما در قطر و عمان بودند و تلاش کردند نیز، تشکر می‌کنم. به هواداران نیز درود می‌فرستم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال