Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، هرساله میزبان سیل عظیمی از گردشگران خارجی است و بنابر وعده‌های مسئولان، قرار است در سال 97، به موضوع جذب گردشگر خارجی و فراهم کردن بسترهای لازم، توجه ویژه‌ای شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • طرح جالب «وعده صادق» در دیوار نگاره فلکه جانبازان تبریز
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟