Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور امروز با برگزاری دو دیدار به میزبانی شهرهای سیرجان و کرمان دنبال شد.

در یکی از این دیدارها و در شهر کرمان تیم شهرداری جوان ارومیه میهمان تیم لاستیک بارز بود که در پایان نماینده کرمان موفق شد با نتیجه سه بر یک نماینده ارومیه را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نماینده کرمان ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۲ به‌سود خود به پایان برساند و تنها در ست سوم با نتیجه ۲۸-۲۶ برابر شهرداری جوان ارومیه شکست خورد.

به این ترتیب با توجه به نتیجه بازی رفت دو تیم که ۳ بر ۲ به سود شاگردان محسنی نیا در تیم شهرداری جوان به پایان رسیده بود، تکلیف یکی از دو تیم راه‌یافته به لیگ برتر والیبال و فینالیست لیگ دسته یک به دیدار سوم که روز یکشنبه ششم اسفند ماه به میزبانی ارومیه در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر برگزار خواهد شد کشیده شد.

 

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

تیم سایپا تهران با خرید امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به لیگ برتر بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال هورسان رامسر که در فصل گذشته لیگ برتر با 12 پیروزی و 14 شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان، دلایل کناره‌گیری تیم هورسان از حضور در لیگ برتر عنوان شده است.

تیم والیبال سایپا که در فصل گذشته با تنها یک پیروزی و 25 شکست به دسته یک سقوط کرده بود با خرید امتیاز هورسان به لیگ برتر بازگشته است. شنیده می‌شود که خودروسازان تهرانی قصد دارند تیم قابل قبولی را در سال 1403 راهی لیگ برتر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان