Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@15:32:25 GMT

ردپای دو پسر در مرگ مرموز دختر جوان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۲۹۶

ردپای دو پسر در مرگ مرموز دختر جوان

با گذشت حدود سه ماه ازمرگ مرموز دختر جوانی که در سقوط از پل عابر پیاده جان باخته بود، کارآگاهان جنایی پسرجوانی را دراین ماجرا بازداشت کردند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، ٣٠ آبان امسال، خبرسقوط مرگبار دختر جوانی از پل عابرپیاده در محدوده شیرپاستوریزه به پلیس پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم تحقیق وبازپرس جنایی درمحل حادثه، دختر جوان وخانواده‌اش شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر قربانی ماجرا به کارآگاهان جنایی گفت: «دخترم چند روز قبل از خانه رفته بود. اما یک روز بعد از رفتن، با شماره تلفن ناشناسی به من پیام داد و گفت میهمان یکی از دوستانش است و چند روزی به خانه نمی‌آید. من هم با این تصور که در خانه دوستش است، دیگر دنبالش نگشتم. تا اینکه خبر سقوط مرگبارش را شنیدیم.»

مرد میانسال در ادامه گفت: «دخترم از مدتی قبل با پسری به نام یاشار دوست شده است و احتمال می‌دهم این پسر از علت و انگیزه مرگ مرموز دخترم باخبر باشد.»

با اطلاعاتی که پدر میترا، در اختیار پلیس قرار داده بود مأموران به سراغ یاشار رفتند اما او مدعی شد از میترا بی‌خبر است.

از سوی دیگر کارآگاهان با بررسی شماره تلفن همراهی که میترا با آن شماره برای پدرش پیام فرستاده بود به پسر جوانی به نام امید رسیدند که از دوستان یاشار بود.

به همین خاطر امید تحت بازجویی قرارگرفت و گفت: «میترا و یاشار با هم جرو بحث‌شان شده بود و چون میترا خیلی ناراحت بود او رابه خانه‌ام دعوت کردم. به دلیل اینکه گوشی تلفن همراهش مشکل داشت از تلفن من به خانواده‌اش پیام داد و بعد از یک شبانه روز هم خانه مرا ترک کرد و دیگر از او خبری ندارم.»

این اظهارات درحالی مطرح شده که تحقیقات میدانی نشان داده میترا لحظاتی قبل از مرگ مرموز، با امید دیده شده است. به همین خاطر احتمال می‌رود امید حقیقت را نگفته باشد. بنابراین تحقیقات تخصصی برای رازگشایی از ابهام‌های موجود در این پرونده و کشف حقیقت ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های جهان، شیما رفعت الاریر دختر شاعر فلسطینی، چهارماه پس از مرگ پدرش در حمله‌ای مشابه، روز جمعه در حمله هوایی اسراییل به خانه‌ای در غرب شهر غزه، در کنار خانواده‌اش کشته شد.

به گفته شاهدان عینی و دوستان خانواده، شوهر الاریر و پسر دو ماهه آنها نیز در این موشک‌باران جان باختند. طبق این‌روایت سه موشک رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که این خانواده در آن پناه گرفته بودند اصابت کرد.

نیروی دفاعی اسراییل درباره این حمله به شبکه سی‌ان‌ان گفت از قوانین بین‌المللی پیروی می‌کند و تلاش می‌کند «آسیب غیرنظامیان را کاهش دهد».

شیما دختر رفعت الاریر شاعر فلسطینی بود. این شاعر همراه چند تن دیگر از اعضای خانواده‌اش در حمله هوایی اسراییل به خانه‌شان در محله شجایا در ماه دسامبر کشته شد.

الاریر اکتبر با سی‌ان‌ان صحبت کرده بود و در آن زمان در حال بررسی بود که آیا در خانه خود در شهر غزه بماند یا همراه همسر و ۶ فرزندش به سمت جنوب فرار کند. در آن زمان، این نویسنده و چهره دانشگاهی ۴۴ ساله گفت که چاره‌ای جز ماندن در شمال ندارند، زیرا «جای دیگری برای رفتن ندارند».

ساکنان محله الریمال گفتند شیما و خانواده اش چهار ماه پیش از خانه خود در شجاعیه آواره شده بودند.

مصعب ابوطها، شاعر فلسطینی اهل غزه و دوست رفعت که اکنون در قاهره آواره است، نیز گفت شیما به تازگی در پیامی خبر مادر شدن خود را منتشر کرده بود و نوشته خود خطاب به پدر مرحومش را به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: پدر، این نوه تو عبدالرحمن است، اما هرگز تصور نمی‌کردم تو را به این زودی و حتی قبل از اینکه او را ببینی از دست بدهم.

به گفته دفاع غیرنظامی فلسطین در غزه، شب جمعه در حمله اسراییل به اردوگاه پناهجویان نصیرات در مرکز غزه، حداقل ۱۵ نفر کشته شدند و حداقل دو کودک زیر آوار مفقود هستند.

کد خبر 6090755

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم