Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مرتضی شیروانی گفت: در پی بارش‌های هفته‌ی اخیر، غروب دوشنبه  ریزش کوه در محور روستایی چم‌سنگر بخش پاپی اتفاق افتاد که با حضور به‌موقع راهداران مستقر در راهدارخانه بخش پاپی به سرعت با ایجاد راه انحرافی تردد وسایل نقلیه در این محور برقرار و اکیپ راهداری مشغول ریزش‌برداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات ریزش‌برداری تا بامداد امروز ادامه داشت، افزود: متاسفانه در حین عملیات ریزش‌برداری ریزش سنگین کوه روی داد که با اعزام سریع اکیپ دوم و با تلاش کم‌نظیر راهداران خرم‌آباد در ساعت ۱۵ همان روز نسبت به ریزش‌برداری و پاکسازی مسیر اقدام و با نصب علائم هشداردهنده، خطر به رانندگان و اهالی منطقه اطلاع‌رسانی شد.

شیروانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی و مدیریت در حین عملیات ریزش‌برداری، هیچگونه حادثه ناگوار خسارتی، مصدومیت و تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، احتمال ریزش مجدد کوه وجود دارد از این‌رو توصیه می‌شود افرادی که قصد تردد در این محور را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام /د

احتمال ریزش مجدد کوه در این مسیر وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • باران بهاری در راه مازندران
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه