Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- استاندار فارس گفت: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان مکلفند از هرگونه اقدامی که در جهت کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رونق تولید انجام می شود حمایت کنند.

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل تبادار ظهر چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس تاکید کرد: تمامی دستگاه های استان فارس مکلف به رفع مشکلات واحدهای اقتصادی در مجموعه های خود هستند چنانچه این مهم ممکن نبود، مشکل را در کارگروه ها مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انچه که باید مد نظر قرار داده شود کاهش کارگروه ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی در استان است چراکه باید به گونه ای رفتار شود تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی استان باشیم که تنها راه رسیدن به این مهم کاهش موارد اداری است.

استاندار فارس ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی استان امروز با مشکلاتی مواجه هستند که حمایت و کمک به رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می دانیم و اعلام می کنیم که نسبت به شرایط آنها بی تفاوت نیستیم و هرگونه اقدامی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

تبادارد یادآور شد: انتخاب یک جامعه آماری ثابت برای بررسی این موضوع ممکن است که نتواند به شکل روشن شرایط فضای کسب و کار را برای ما تبیین کند بلکه باید سعی شود که از نمونه های آماری متفاوت برای این امر استفاده شود.

منبع: مهر 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبق توافقات صورت گرفته با شورای شهر و شهرداری کرمانشاه به دنبال این هستیم که روند خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت محسوس در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در حاشیه دیدار مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: در برنامه دیدار مردمی امروز اکثر افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نکاتی داشتند که اکثریت موارد قابلیت پیگیری کوتاه مدت داشت و درخواست این افراد را با مدیران اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: با برنامه‌های در نظر گرفته شده امید است موضوعات و مشکلات آن‌ها رفع شود، همچنین چند مورد مشکل شخصی بود که آن‌ها هم پیگیری شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک مسئله عمومی هم در مورد مشکلات شهری کرمانشاه مورد گفتگو قرار گرفت، گفت: با توجه به قرارهایی که هم با شورای شهر و هم با شهرداری کرمانشاه داشتیم از هفته آینده روند رسیدگی به شهر کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

صحرایی اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته به دنبال این هستیم که به صورت محسوس روند خدمت‌رسانی به مردم در شهر کرمانشاه بهبود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حتماً تمرکز ما در سال جدید جلب مشارکت مردم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و مفید خواهد بود.

کد خبر 739793

دیگر خبرها

  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است
  • مشکلات اقتصادی چگونه باعث فروپاشی شوروی شد؟ (اینفوگرافی)
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • عدم تقویت بخش خصوصی گره کور اقتصاد کشور/ دولتی بودن ضعف اقتصاد ایران است