Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز دوم اسفند ماه رویدادهای مهمی به وقوع پیوسته که از مهم ترین آنها می‎توان شناخته شدن دونالد ترامپ به عنوان بدترین رئیس جمهور آمریکا و ادامه ناآرامی‎ها در عفرین اشاره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،

*ترامپ در جمع بدترین روسای جمهور آمریکا

پایگاه روزنامه «نیویورک تایمز» به مناسبت روز رئیس جمهور در آمریکا لیستی منتشر کرده که در آن رؤسای جمهور آمریکا از بهترین تا بدترین، رتبه‌بندی شده‌اند که دونالد ترامپ در این لیست جزء 5 رئیس جمهور بدتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بیشتر بخوانید)

*شهادت جوان 19 ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «احمد محمد عبد ربه»، جوان فلسطینی 19 سال به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر شلیک نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.(بیشتر بخوانید)

*دادگاه بحرین نبیل رجب را به 5 سال زندان محکوم کرد
دادگاه بحرین برای «نبیل رجب»، فعال سیاسی این کشور حکم 5 سال زندان صادر کرده است.(بیشتر بخوانید)

*دمشق با تجاوز ترکیه به عفرین مقابله می‌کند/ترکیه: مانع ورود نیروهای سوری به عفرین شدیم

سفیر سوریه در مسکو در واکنش به خبرهای منتشر شده درباره اعزام نیروهای مردمی سوریه به منطقه عفرین گفته که تحرکات ترکیه در عفرین تجاوز آشکار به تمامیت ارضی سوریه است و دمشق با هر طریقی با آن مقابله می‌کند.(بیشتر بخوانید)

*ابراز نگرانی سنای پاکستان درباره اعزام نیروی نظامی به عربستان سعودی 

مجلس سنای پاکستان درباره اعزام نیروهای نظامی بیشتر به عربستان سعودی ابراز نگرانی کرده و با این اقدام مخالفت کرد.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای بررسی اتهامات مربوط به پنهان کردن اسناد تجاری پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن در دادگاه منهتن نیویورک حضور یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام بیرون آمدن از خودرو خود برای همه دست تکان داد و به سمت ورودی دادگاه رفت. گروه کوچکی از هواداران او را تشویق و مخالفانش او را هو کردند.

ترامپ در اظهاراتی کوتاه به خبرنگاران در راه ورود به دادگاه، محاکمه جنایی خود را "حمله به آمریکا" خواند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهار نظر خود به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا که با اتهامات جنایی روبرو می‌شود، گفت: «چنین چیزی تاکنون رخ نداده است.»

ترامپ همچنین گفت: هیچ موردی وجود ندارد، این ظلم سیاسی است. او به جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز حمله کرد و گفت که این پرونده نباید جلو رود.

او با ورود به دادگاه در حالی که وکلای متهم و مأموران دادگاه، اطراف او را گرفته بودند، پشت میز متهم نشست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شهر نیویورک محاکمه می‌شود، جایی که با اتهامات جنایی مرتبط با پرداخت پول در سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن مواجه است. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که رئیس جمهور سابق این کشور به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود.

ترامپ آوریل گذشته در کیفرخواست ۳۴ موردی که او را به جعل سوابق تجاری در ارتباط با پرداخت پولی که مایکل کوهن، وکیل وی به دانیلز پرداخت کرده بود، اعلام بی گناهی کرد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که از تاریخ ۴ آوریل تا ۸ آوریل انجام شد، دو سوم از شرکت‌کنندگان، اتهامات مربوط به پرداخت‌های پنهانی برای ساکت کردن فرد را تا حدودی جدی یا بسیار جدی می‌دانند. در حالی که ترامپ به طور قاطع هرگونه تخلف را رد می‌کند، دادستان ناحیه منهتن، آلوین براگ، معتقد است که اقدامات ترامپ رفتار مجرمانه به حساب می‌آید. این دادگاه نه تنها بر مشکلات حقوقی ترامپ تمرکز می‌کند، بلکه سوالاتی را در مورد تلاقی سیاست و عدالت در ایالات متحده مطرح می‌کند.

نتیجه دادگاه پیامد‌های قابل توجهی برای آینده سیاسی ترامپ دارد. نظرسنجی‌های اخیر نشان‌دهنده تغییر احتمالی در افکار عمومی است. نظرسنجی ماه ژانویه شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داد که ترامپ در سطح ملی ۵ امتیاز نسبت به جو بایدن پیشتاز است. با این حال، پاسخ‌دهندگان هنگام پرسیدن در مورد سناریویی فرضی که در آن ترامپ قبل از انتخابات آینده محکوم شود، احساس متفاوتی را ابراز کردند، به طوری که بایدن با ۴۵ درصد آرا نسبت به ۴۳ درصد آرای ترامپ پیشتاز است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است