Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین دیدار پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر مقابل خاتم اردکان شکست خورد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ ورزشی توپ و تور نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین دیدار پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر که در تبریز برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل خاتم اردکان تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عادل بناکار در 3 ست متوالی این بازی خانگی 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر21 از خاتم اردکان شکست خوردند.

بازی دوم تیم‌های شهرداری تبریز و خاتم اردکان، چهارشنبه 9 اسفند در اردکان برگزار خواهد شد.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی بین 2 تیم بانک سرمایه و پیکان در خانه والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 6079234 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان راهی نیمه نهایی شد
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی