Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:50:46 GMT

سه شکست رهاورد قطری برانکو در سه سال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۶۵۹

سه شکست رهاورد قطری برانکو در سه سال

سرمربی پرسپولیس خاطره خوبی از حضور به همراه این تیم در قطر در ذهن نخواهد داشت و سالیانه یک شکست از نمایندگان این کشور در کارنامه‌اش ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ شاید هرگز تصور شکست سنگین سه گله مقابل السد را نمی‌کرد اما تیم او با سه گل برابر السد باخت تا شرایط سختی در گروه سوم لیگ قهرمانان برایش رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو در حالی مقابل تیم دوم فوتبال قطر سه گل خورد که در 5 تقابل قبلی با تیم‌های قطری هم نمایش قابل قبولی نداشت. او ابتدا در فصل 2015 در قطر با سه گل به لخویا باخت. سپس در فصل 2017 با الریان هم گروه شد. ابتدا در قطر با نتیجه 3-1 به این تیم باخت و سپس در آزادی مقابل شاگردان لادروپ به تساوی 0-0 رضایت داد.


شاگردان پروفسور در مرحله بعد با لخویا روبرو شدند. ابتدا در تهران بازی بدون گل تمام شد؛ اما در قطر پرسپولیس به برد 1-0 رسید و راهی مرحله یک چهارم شد.


حالا در فصل جدید لیگ قهرمانان، نخستین دیدار در قطر بازهم برای برانکو خوش یمن نبود. او و تیمش با نتیجه 3-1 به السد باختند تا فعلا کارنامه این سرمربی مقابل تیم‌های قطری به عنوان سرمربی پرسپولیس، یک برد، سه باخت و دو تساوی باشد. یعنی 5 امتیاز از 15 امتیاز ممکن.

 

پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!