Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر شهید محمدحسین حدادیان در گفت‌و‌گو با تسنیم جزئیات جدیدی از نحوه شهادت فرزندش را به دست درایش آشوب‌گر را تشریح کرد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

پدر شهید محمد حسین حدادیان، شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری فرزندش گفت:محمد حسین متولد سال 74 و دانشجوی علوم سیاسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از 7 سالگی عضو بسیج  بود و در مسجد فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه محمد حسین دنیایی نبود و به دنیا تعلق نداشت، گفت که محمد حسین پیرو خط ولی فقیه بود و  تمام مستحبات و واجبات شرعی و دینی را انجام می‌داد. در بسیج هم بسیار فعال بود و خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و در بسیج بسیار خوب رشد کرد. پسرم در خط رهبری بود و غیر از خط رهبری هیچ خطی را قبول نداشت و خدا را شاکریم که تا لحظه مرگش با ولی فقیه بود.

 بیشتر بخوانید:
* آخرین وداع با پیکر شهید بسیجی"محمد حسین حدادیان"+عکس و فیلم

پدر شهید حدادیان به اتفاقات و آشوبهای خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: از  یک ماه گذشته توحش‌گرانی موسوم به دراویش، در خیابان پاسداران حضور داشتند و مزاحماتی را برای مردم ایجاد می‌کردند و ما نیز ساکن و بسیجی همان محله هستیم.

وی ادامه داد: در آن روز حادثه، آشوب‌گران قصد تخریب کلانتری پاسداران را داشتند و خوشبخاته آشوبگران با هشدارهای ناجا عقب نشینی کردند و پس از مدتی آن حادثه هولناک رخ داد که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای نیروی انتظامی شد. پس از آن آشوبگران با چوب و سنگ و سلاح شکاری به سمت نیروی انتظامی و مردم هجوم آوردند و قصد آسیب زدن به اموال مردم را داشتند. این در حالی بود که نیروی انتظامی قصد داشت بدون خشونت به این غائله پایان دهد و چندین بار ناجا به آنها اخطار و تذکر داده بود اما آنها اقدامات شوم خود را انجام دادند.

پدر شهید حدادیان اظهار کرد که در آن شب حادثه ما در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) حضور داشتیم که متوجه شدیم این آشوب ها آغاز شده  است. محمد حسین با شنیدین این موضوع به صورت داوطلبانه برای مقابله با اشرار رفت. من نیز همراه او تا ساعت 3 بامداد در محل این حادثه حضور داشتیم.

او به نحوه شهادت فرزندش اشاره کرد و گفت: در همان لحظات بامداد، محمدحسین در ابتدا با اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل سمند زیر گرفته شد. این خودرو دوبار از روی پسرم رد شد و او را به شهادت رساند.

پدر شهید حدادیان با بیان اینکه پسرم سینه زن و خادم ائمه اطهار بود،گفت: ما خوشحالیم که پسرم در شب شهادت حضرت زهرا(س) به فیض شهادت نائل شد و محمد حسین را به حضرت زهرا(س) تقدیم کردیم.

انتهای پیام/

مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان" مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"اختصاصی|جزئیات جدیدی از نحوه شهادت شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان"مراسم وداع با پیکر شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمد حسین حدادیان" R1405/P1011199/S4,38/CT3

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود