Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - منابع بيمارستاني در سوريه اعلام کردند، 175 شهروند غير نظامي سوري از آغاز تجاوز ترکيه به منطقه «عفرين» در شمال استان «حلب» تاکنون کشته شده اند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ منابعي در بيمارستان عفرين امروز چهارشنبه به خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) گفتند: از آغاز تجاوز ترکيه به منطقه «عفرين» 450 شهروند سوري نيز در بمباران هاي هوايي، توپخانه اي و خمپاره اي ارتش ترکيه و تروريست هاي همراه آن زخمي شدند و بر اثر اين حملات خسارت فراواني هم به زير ساخت ها و منازل درمنطقه عفرين وارد شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش ترکيه روز گذشته (سه شنبه) همزمان با ورود نخستين گروه هاي دفاع مردمي به عفرين، اين شهر را زير آتش هوايي و توپخانه اي خود قرار داد. نيروهاي دفاع مردمي پس از اين بمباران به حاشيه عفرين عقب نشيني کردند و سپس وارد اين شهر شدند.
بدنبال عمليات ارتش ترکيه به شهر عفرين Afrin وزارت امورخارجه سوريه حمله نيروهاي ارتش ترکيه به اين شهر را محکوم و اعلام کرد،اين اقدام ترکيه نقض حاکميت ملي سوريه است.
خبرديگر اينکه، منابع خبري معارض اعلام کردند: مسئولان سوري با ائتلاف تروريستي «تحرير الشام» بر سر خروج شماري از افراد زخمي از شهرک شيعه نشين «فوعه» واقع در شمال استان ادلب در مقابل خارج شدن شماري از تروريستهاي تحرير الشام از اردوگاه «اليرموک» در جنوب دمشق به توافق رسيده‌اند.
پس از اشغال شهر و استان «ادلب» در شمال غرب سوريه (هم مرز با ترکيه) به دست تروريست هاي داعش دو شهرک «فوعه و کفريا» در 10 کيلومتري شمال شهر «ادلب» از 28 مارس 2015 به محاصره کامل تروريست ها درآمد. 134/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز