Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@13:45:50 GMT

به روزرسانی تازه برای مقابله با مشکل جدی آیفون

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۷۸۷

به روزرسانی تازه برای مقابله با مشکل جدی آیفون

پول‌نیوز - به تازگی آسیب پذیری خطرناکی در سیستم عامل آی او اس اپل شناسایی شده که باعث از کارافتادن ناگهانی آیفون و عدم امکان دسترسی به نقشه و خدمات پیام آی مسیج می‌شود.

بسیاری از کاربران نسبت به وقوع این مشکل در سیستم عامل آی او اس اعتراض کرده اند و اپل سرانجام بعد از گذشت مدت زمان قابل توجهی برای حل مشکل یادشده اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشکل مذکور وقتی ایجاد می شود که کاراکتر خاصی برای کاربران آیفون ارسال شود. چنین کاری به نقص و قفل شدن ناگهانی گوشی و بلوکه شدن برنامه هایی مانند واتس اپ، پیام رسان فیس بوک، اوت لوک و حتی جیمیل منجر می شود.

بررسی های بیشتر نشان می دهد این مشکل نه تنها در iOS 11.2.5 وجود داشته، بلکه در برخی نسخه های سیستم عامل مک هم مشاهده شده و دسترسی به مرورگر سافاری و برنامه مسیج را در مک هم ناممکن کرده است.

قبلا قرار بود مشکلاتی از این دست با عرضه iOS 11.3 رفع شوند. اما فشار اعتراضات اپل را مجبور به عرضه پیش از موعد وصله به روزرسان کرد. کاراکتری که ارسال آن به آیفون و رایانه های مک مشکل آفرین شده کاراکتری در زبان هندی Telugu است و لذا کاربران باید از باز کردن چنین پیام هایی خودداری کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!