Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک شماره 31 شیاطین سرخ، از آمادگی تیمش برای به میدان رفتن در سانچز پیسخوان گفته است.

طرفداری- به گفته نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستریونایتد، این تیم باید اولویت نخست خود را در خانه سویا، به دریافت نکردن گلی از سوی حریف اختصاص دهد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، شیاطین سرخ امشب در حالی در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مهمان سویا هستند که آن تیم، از نوامبر 2016 به بعد، تنها یک باخت خانگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیچ درباره این نبرد حساس گفته است:

آن ها به ویژه در خانه تیم خیلی خوبی هستند؛ جایی که تماشاگرانی را دارند که برای 90 دقیقه آن ها را تشویق می کنند. انتظار داریم که از همان ابتدا جدیت به خرج دهند. ولی ما از وظایف و توانایی های خود آگاهی داریم و آماده این مسابقه خواهیم بود. از بازی کردن دوباره در لیگ قهرمانان، خیلی خوشحال هستیم. سویا تیم بزرگی است و این فرصت خوبی برای ما است تا با آن ها رقابت کنیم و همه از این که فرصت بازی کردن با آن ها نصیب مان شده، خوشحالیم. احترام زیادی برای شان قائل هستیم و می دانیم که تیم خیلی خوبی هستند و من مطمئنم که بازی خوبی در انتظار هواداران است.

او در ادامه هدف تیم خود در این مسابقه را ابتدا گل نخوردن و سپس کسب پیروزی عنوان کرد: 

برخی از بازیکنان سویا پیش از این در لیگ برتر بازی کرده اند و مطمئنا چنین چیزی، شرایط را برای آن ها بهتر می کند. ولی ما هم توانایی های خود را داریم و آن ها را نشان خواهیم داد. کسب نتیجه ای خوب در خانه حریف در دیدار رفت و گل دریافت نکردن، با اهمیت است. بازی سختی خواهد شد ولی ما بهترین تلاش خود را برای کسب نتیجه ای خوب که همان پیروزی باشد، انجام خواهیم داد. می دانیم که باید از این بازی چه انتظاری داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدمهدی گرجیان رییس کمیته حکمت و فلسفه و عرفان جایزه جهانی صدر درباره کم و کیف آثار ارسالی به دوره نخست جایزه جهانی صدر اظهار داشت: با توجه به آیتم‌ها و فاکتورهایی که برای این جایزه در عرصه بین المللی و تأثیر در جهان اسلام و نوبودگی آن و همچنین کاربردی بودن آن لحاظ شده است، مقالات و طرح‌ها و نظریات خوبی ارسال شده و این جای امیدواری است و براساس همین نظریات ارسال شده، داوران این دوره انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است داوران منتخب از کارشناسان زبده و آگاه این حوزه هستند تا براساس همین تجربیات، ارزیابی‌ها بدرستی صورت بگیرد البته این دقت نظر و حساسیت بالا، سختی کار ما را بیشتر کرده است. اما بحمدالله توانستیم در ایام ماه مبارک رمضان، اکثر این مقالات را به دست داوران محترم برسانیم و بسیاری از این مقالات از سوی داوران ارزیابی و ارسال شده است.

گرجیان ضمن ابراز رضایت از آثار ارسالی در ادامه افزود: با توجه به آثار ارسال شده به نظر می‌آید با آنکه دوره نخست این جایزه است بتوانیم شاهد یک رویداد بین المللی قابل توجهی باشیم. البته ممکن است به لحاظ کمیت و تعداد اثر، سطح نظریات این جایزه چندان پربار نباشد اما همین تعداد آثار هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند. انشاالله توفیق داشته باشیم از این نظریات و طرح‌های راهبردی و کاربردی در راستای جامعه هدف استفاده کنیم و یک رهاورد خوبی داشته باشیم.

رئیس کمیته حکمت و فلسفه و عرفان جایزه جهانی صدر درباره اثرگذاری این جایزه در ارتقا نظریه پردازی در عرصه علوم اسلامی و علوم انسانی بیان داشت: تعدادی از مقالات ارسال شده در عرصه علوم اسلامی و علوم انسانی بوده و در برخی از آنها شاخصه‌های بسیار خوبی هم مطرح شده است و آن را با متخصصان اهل فن مطرح کردیم و در اختیار آنها قرار دادیم تا راهبرد خوبی برای وزارت علوم و دستگاه‌های ذی ربط باشد.

وی، حضور و همکاری نخبگان علوم اسلامی را در پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار مهم و قابل توجه عنوان کرد و در این زمینه گفت: این موضوع بسیار مهم است و در این باره بارها صحبت‌هایی را با مسئولان امر از جمله وزارت علوم و دیگران عرض کرده ام، تا فرصتی را برای افرادی که علاقمند به مباحث علوم انسانی هستند در نظر گرفته شود تا بدین سبب این دوستان فارغ از مبحث درس، با دغدغه کاری کمتری در این زمینه فعالیت کنند. براین اساس بایستی از طرح‌ها و نظرات افرادی که در این زمینه دغدغه فکری دارند بهره برد و استقبال شود در غیر این صورت اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا هر چند وقت یک بار یک تراوش ذهنی صورت بگیرد و آن را مطرح کنیم، به نظرم به جایی نخواهیم رسید.

او تصریح کرد: به عقیده من برای آنکه تمرکز بیشتری در این عرصه داشته باشیم، نیازمند یک نقش راه جدی تری هستیم تا این حضور تنها براساس علاقمندی نباشد و براساس اهداف واحد و مشترک این موضوعات شکل بگیرد تا به دنبال آن بتوان یک دستگاه معرفتی کاربردی و راه بردی ارائه دهیم.

گرجیان درباره فراگیرتر شدن جایزه جهانی صدر اظهار کرد: طبیعی است راه نرفته بسیاری در پیش رو داریم و برگزاری این جایزه سال اول و تجربه نخست خود را می‌گذراند اگرچه دوستانی که در این جایزه شرکت دارند تجارب جشنواره‌های بزرگ دیگری را داشته اند. مانند جشنواره فارابی، جایزه کتاب سال، جایزه خوارزمی و موارد دیگر اما در حین حال به نظر می‌رسد تمام همت دوستان دست‌اندرکار این است که مسیر به گونه‌ای طراحی شود که در سالهای دیگر نقایص کمتر شود و ارزیابی جدی تری صورت بگیرد تا انشاالله در سالهای آتی بتوانیم این جشنواره را به جایگاه بایسته آن برسانیم.

بنابر اعلام این خبر، جایزه جهانی شهید صدر با هدف تقدیر از نظریات و اندیشه‌های علوم انسانی اسلامی شایسته ارائه جهانی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بهار سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085161 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود