Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@11:00:03 GMT

انتقادافتخاری از مدیران سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۸۸۳

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد. ناطقان: افتخارى در مورد انتقاد هايى كه شخصا به او وارد مى شود بيان كرد :اگر اين افراد در كنار ما باشند مى بينند كه ما ٢٤ ساعت در حال انجام كار هستيم.

او در مورد عكسى كه هنگام خواب در فرودگاه از وى منتشر شده است، بیان کرد: اين عكسى نشان مى دهد كه يک فرد از صبح تا شب بيدار بوده است و حالا هم يک استراحت كوتاه داشتم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت ما هم انسان هستيم و هر انسان عاقلى بايد ٨ ساعت در روز بخوابد. يعنى من  ١٥دقيقه هم نمى توانم بخوابم؟! باز هم مى گويم افرادى خواب بودند كه ١٠ سال بدهى روى دست اين باشگاه گذاشتند نه من.

افتخاری افزود:در اين ٢ سال به اندازه ١٠ سال آنها كار كردم .بهتر است بررسى كنند و بپرسند از مربيان و بازيكنانى كه سال هاى سال پول خود را نگرفتند و تازه دارند براى دريافت پول هاى خود اقدام مى كنند صحبت كنند تا متوجه همه مطالب شوند. اينكه تغييراتى را در زمان حساس انجام دادیم كار ساده اى نبود. ما بتوانيم اين كار را انجام دهيم و تيم را از موقعيت بحرانى خارج كنيم. من توجهى به موضوعی ندارم.هوادار حق دارد از باخت تیمش گله کند اما توهين کردن صحیح نیست چرا كه من نمى بخشم و به خدا مى سپارم.

او در مورد بازى استقلال برابر الهلال و اردوى اين تيم در خارج از ايران گفت: ما برنامه ريزى خوبى را براى بازى هاى آسيايى انجام داديم و اردويى كه در قطر زديم فرصت خوبى براى بازيكنان و شفر بود تا تيم را آماده كنند. خوشبختانه تيم از لحاظ روانى و فنى در شرايط خوبى قرار گرفت. با وجود اینکه این اردو هزینه داشت اما برای کسب نتیجه لازم بود و خوشبختانه در بازی شب گذشته تیم موفق عمل کرد و به پیروزی رسید که اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند.

او ادامه داد :در حال حاضر در شرايطى هستيم كه بهتر است به باشگاه استقلال كمک شود تا از اين فرصت بدست آمده استفاده كند و امسال در آسيا مقام خوبى را براى كشورمان كسب كند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث پاداش استقلالى ها پس از برد مقابل الهلال بيان كرد :من در عمان قول پاداش را دادم .قبل از العين پاداش بازيكنان را مى دهم.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: افتخاری ، مدیران سابق ، استقلال ، انتقاد

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898466

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست