Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@14:01:19 GMT

مقصد بعدی ستاره تیم ملی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۸۹۹

به گزارش پارس نیوز،

امسال سال خوبی برای ستاره تیم ملی بوده است. ستاره ای که چند سالی است در تیم ملی و در تیم باشگاهی خود می درخشد وهر روز خبر از پیشنهاد تیم های بزرگ برای او به گوش می رسد. علیرضا جهانبخش وینگر 24 ساله تیم آلکمار هلند در این زمستان خبر از خروجش و اینکه به یک تیم بزرگ برود، به گوش رسید اما خود او در اینباره گفت:«فعلا قصد ندارم از آلکمار جدا شوم و از شرایط خود در این تیم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید پس از جام جهانی تیم خود را تغییر دادم.» همین مسئله احتمال جدایی او را بالا می برد و شاید پس از جام جهانی شاهد حضور او در یک لیگ معتبر و یک تیم خوب باشگاهی در اروپا باشیم.

علیرضاجهانبخش در مصاحبه ای که با سایت فوتبال زون داشت درباره خروج خود از آلکمار پس از جام جهانی گفت: مثل علی دایی و علی کریمی به بوندس لیگا می روم. آرزوی من از کودکی بازی در بوندس لیگا بوده و می خواهم روزی به این لیگ بروم.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی