Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@23:24:47 GMT

قهرمانی امیدهای ذوب آهن یک هفته پیش از پایان مسابقات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۹۲۴

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه؛ تیم فوتبال امیدهای ذوب آهن عصر امروز و با پیروزی یک بر صفر در برابر تیم فوتبال امیدهای مس رفسنجان موفق شد یک هفته قبل از پایان این رقابتها، به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور دست یابد.

تیم فوتبال امید ذوب آهن با سرمربیگری "حسن حاج رسولیها" از بازیکنان و مربیان پیشکسوت فوتبال ذوب آهن و اصفهان که سابقه دستیاری "رسول کربکندی" و "منصور ابراهیم زاده" را در لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در کارنامه خود دارد و سال‌ها در تیم های مختلف پایه باشگاه ذوب آهن کار کرده است، درطول این دوره از مسابقات، رقابت تنگاتنگ و نزدیکی مابین دو تیم فوتبال امید ذوب آهن و فولاد خوزستان در جریان بود، که با باخت امروز تیم فوتبال امید فولاد و پیروزی تیم فوتبال امید ذوب آهن، این تیم موفق شد در فاصله یک هفته به پایان این رقابتها، به مقام قهرمانی کشور دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است؛ گل پیروزی تیم فوتبال امید ذوب آهن را، "پویا اسدی" در دقیقه 8 مسابقه به ثمر رساند و امیدهای ذوب آهن درحالی که از دقیقه 55 با اخراج "حسین سنگرگیر" ده نفره شده بودند،  دربرابرتیم فوتبال امید مس رفسنجان که "علی علیزاده" مهاجم اسبق و اوت انداز تیم های پرسپولیس و استقلال تهران را به عنوان سرمربی  در روی نیمکت خود داشت، به یک برد شیرین و قهرمانی مسابقات دست یافتند.
سرپرستی تیم فوتبال امید ذوب آهن را  "محمد رضا شمسی پور" برعهده داشت و دستیار اول حاج رسولیها، "کمال حسینی" مهاجم اسبق و گلزن تیم فوتبال ذوب آهن و تیم منتخب اصفهان بود.

همچنین "عباس قاسمی" از گلرهای سابق و پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن نیز، به عنوان مربی دروازه بانان در تیم فوتبال امید ذوب آهن فعالیت می کرد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.
سید حسین صادقی افزود: در پایان این بازی‌ها تیم جوانان عزیزی با نتیجه ۴ به یک بر تیم اتحاد طولدان پیروز و قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد