Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: اقدام مرگبار مرد توهمی بعد از گاز گرفتن سر مار سمی !!مرد جوان در اقدامی مرگبار برای تلافی کار ماری که اصلا او را نیش نزده بود سر حیوان سمی را داخل دهانش قرار داد و بعد از گاز گرفتن سر مار شروع به جویدن آن کرد.


به گزارش اقصاد نیوز، نیش کشنده مار هر انسان قوی را می تواند دچار ضعف و مشکل سازد اما این واقعیت در مورد برخی افراد می تواند صادق نباشد مثل مردی که بعد از آن که توسط مار نیز زده شده بود برای تلافی و انتقام دست به کار عجیبی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاز گرفتن مار گاز گرفتن مارمرد جوان بعد از گاز گرفتن سر مار آن را جوید و راهی بیمارستان شد گاز گرفتن سر مار سمی برای انتقام توسط مرد توهمیدر اقدامی عجیب مردی به نام "سونلال" سر ماری را گاز گرفته و در دهان جوید تا در نهایت راهی بیمارستان شد. او که بیهوش روی زمین افتاده بود همسایگان را متوجه خود کرد ، نیروهای اورژانس سریع در محل حاضر شدند و او را راهی بیمارستان کردند .پزشک بیمارستان در مورد جزئیات حادثه سوال کردند و برادرزاده ی مرد جوان در پاسخ ادعا کرد که عموی او را مار نیش زد و او هم برای انتقام سرمار را گاز گرفته و در دهان جویده است.پزشکان برای یافتن محل نیش زدگی مار تمام بدن مرد را بررسی کردند اما هیچ اثری نبود .در نهایت ثابت شد که مار بینوا اصلا مرد جوان را نیش نزده بود بلکه این تصور او نتیجه ی مصرف مواد مخدر روان گردان بوده است که ناگهان احساس کرده ماری را که می دیده او را نیش زده برای همین مار حیوان سمی را برداشته و برای تلافی و انتقام سرش را گاز گرفته و چند ثانیه ای داخل دهانش جویده است و براثر مسموم شدن بلافاصله دچار حالت بیهوشی شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش زمین در جنوب چین، تاکنون دست کم چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بارندگی‌ها در استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است. خبرگزاری شینهوای چین پیش‌تر از مفقود شدن ۱۰ نفر خبر داده بود.

مقامات سازمان هواشناسی چین با هشدار درباره تداوم جاری شدن سیل و رانش زمین، از ادامه بارش شدید طی چند روز آینده در این استان خبر داده‌اند.

شینهوا اعلام کرده است که تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از منطقه تخلیه شده‌ و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.

کد خبر 6086497

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)
  • فیلم| سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • (ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • (ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی