Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@11:07:42 GMT

رشد ۷ تا ۹ درصدی صنعت نرم‌افزار هند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۰۰۲

رشد ۷ تا ۹ درصدی صنعت نرم‌افزار هند

درآمد صنعت نرم‌افزارِ هند تا مارس ۲۰۱۹ بین ۷ تا ۹ درصد رشد خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در کنفرانس سالیانه انجمن موسوم به NASSCOM رشد 7.8 درصدی درآمد برای یک دوره 6 ماهه منتهی به مارس 2018 پیش بینی شد و این درحالی است که صنعت 154 میلیارد دلاری آی‌تی هند با توجه به ایجاد ممنوعیت‌های جدید توسط ترامپ دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس‌ها و خدمات نرم‌افزاری هند تحت تاثیر ممنوعیت صدور ویزای H-1B از سوی ترامپ دچار مشکل شده است و بنگلور به عنوان هاب آی‌تی با چالش جدیدی از سوی منطقه جنوب حیدرآباد روبرو شده و تجارت نگهداری سرور جای خود را به تجارت هوش مصنوعی می‌دهد.

Chandrashekhar به عنوان پرزیدنت NASSCOM تاکید کرد سال 2019 اوضاع بهتر می‌شود و غول‌های آی‌تی هند مانند اینفوسیس و Wipro با تمرکز روی Big date و کلود، درآمد بالاتری کسب خواهند کرد.

وی افزود آی‌تی هند تا مارس 2019 بیش از 100 هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد و هوش مصنوعی کلید توسعه آینده خواهد بود، هرچند استعداد زیادی در این حوزه وجود ندارد و این چالشی بزرگ برای آی‌تی هند به شمار می‌رود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی