Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران،حجت اله بهمنی تاکید کرد:به همین مناسبت برنامه های ویژه در ورزشگاه های مختلف کشور همچنین درورزشگاه آزادی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول افزود:فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران درنظر دارد بارایزنی های بین المللی این رویداد را در تقویم فیفا قراردهد تا یاد و خاطره شهدای این روز در دنیا ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌۲۳ بهمن ۱۳۶۵ غم انگیزترین و خونبارترین حادثه در تاریخ فوتبال جهان در منطقه چوار ایلام رقم خورد و هواپیماهای رژیم ‌بعثی  عراق زمین فوتبالی را در دقیقه ۵۵ مسابقه  دو تیم منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام بمباران کردند و در این فاجعه ‌تاریخ ورزش دنیا ۹ بازیکن، یک داور و ۵ تماشاگر شهید شدند  و ده ها نفر از تماشاگران نیز مجروح شدند.‌

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • وزش باد شدید در چوار ایلام
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!