Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@14:42:58 GMT

کتاب های ابتدایی تغییری ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۳۴۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ابراهیم ریحانی رئیس گروه ریاضی دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون کتاب های دوره دوازدهم در دست تالیف است و در دوره ابتدایی ، در سال تحصیلی جدید فقط تغییراتی جزئی خواهیم داشت و تغییرات و اصلاحات اعمال شده اساسی نخواهد بود . ریحانی برای شرکت در همایش دانش موضوعی آموزش ابتدایی به سمنان آمده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدثه پاک نظر دبیر اجرایی اولین همایش آموزش ریاضی ابتدایی در استان سمنان گفت : آموزگاران، دانشجو معلمان و اساتید آموزش ریاضی  74 مقاله به این همایش ارسال کردند و قرار است این مقاله ها پس از پایش به عنوان جزوه های آموزشی در اختیار آموزشگران دانشگاه فرهنگیان که آموزگاران ابتدایی را تربیت می کنند قرار داده می شود .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افغانی» از دلار سودآورتر شد!

هر افغانی در بازار تهران در حدود ۸۴۴ تومان قیمت دارد این در حالی است که قیمت فروش هر افغانی در روز‌های ابتدایی اسفندماه برابر با ۷۶۴ تومان بوده است.

در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روز‌های ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش در روز‌های ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمار‌های ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

منبع: اقتصاد صد

tags # افغانستان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • یک نظریه جنجالی؛ آیا زمین می‌تواند «تخت» باشد؟