Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:09:58 GMT

گوترش: از همه می خواهم در سوریه آتش بس اعلام کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۳۶۷

گوترش: از همه می خواهم در سوریه آتش بس اعلام کنند

نیویورک- ایرنا- دبیرکل سازمان ملل متحد با ابراز ناراحتی از وضعیت انسانی در غوطه شرقی گفت: از همه طرف ها می خواهم هرچه سریعتر آتش بس اعلام کنند و راه را برای کمک های انسانی باز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آنتونیو گوترش روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت با موضوع بررسی اهداف و اصول منشور سازمان ملل در حفظ امنیت و صلح بین المللی این مطلب را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر در حال تکمیل است
اروپام*1429

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند

اکنون ویل آسپری تحت قرارداد AEW است، اما تا چندی پیش او جذاب ترین گزینه‌ آزاد مارکت بود.

ویل آسپری به واسطه دوران درخشانی که در NJPW و برخی کمپانی‌های اروپایی کشتی کچ از جمله RevPro , PROGRESS و ... تجربه کرد، به نام بزرگی در دنیای کشتی کچ تبدیل شد. وقتی ویل تصمیم به گشودن بال‌هایش گرفت، کمتر کسی شک داشت که او یکی از 2 کمپانی AEW یا WWE را به عنوان مقصد آتی خود انتخاب خواهد کرد و این فوق ستاره بریتانیایی در نهایت راهی AEW شد.

طرفداری | ویل آسپری در مصاحبه اخیرش فاش کرد که ای جی استایلز در تلاش برای متقاعد کردن او به پیوستن به WWE بود.

ای جی با من تماس گرفت و فکر می‌کنم کلمه درست این باشد که سعی در "تغییر" در تصمیم من برای انتخاب کمپانی آینده‌ام داشت. این برایم باعث افتخار بود، چرا که ای جی قهرمان من است و تمام چیزی است که می‌خواهم به آن تبدیل شوم.

آسپری در ادامه از علاقه خود به ای جی استایلز صحبت کرد و حتی از او به عنوان مربی خود یاد کرد که همیشه او را تحت نظر داشت.

حس می‌کنم که او همیشه مرا تحت نظر داشت. حتی الان هم چنین حسی دارم و فکر کنم دلیل تماس او نیز همین بود. اما برای من آمدن به AEW تصمیم درستی بود. می‌دانستم که به اینجا خواهم آمد و به دنبال ایجاد یک تغییر بودم. می‌خواستم بخشی از یک تغییر فرهنگی باشم. 

در رویداد Double Or Nothing ویل آسپری قهرمان کمربند بین المللی AEW را چلنج خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند