Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@15:43:58 GMT

گرفتن چک از خلبان پرواز تهران -یاسوج کذب است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۴۴۱

رویداد۲۴-معاون سازمان هواپیمایی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان آسمان چک گرفته شده بود بنابراین او با وجود نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به انجام پرواز شده است، تاکید کرد: تمام این اظهارات رد می‌شود.خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی شرکت آسمان بوده و از وی هم هیچ چکی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی دهقان درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه شرکت آسمان علی رغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی اصرار بر انجام پرواز داشته است، گفت: هیچ خلبانی حاضر نمی شود جان خود و مسافران را به خطر بیاندازد. تمام این ادعاها کذب است و ما آن را را رد می‌کنیم.

وی همچنین درباره ادعای دیگر این نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان چک گرفته‌اند بنابراین او مجبور به انجام پرواز شده است،تاکید کرد: خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی و با تجربه این شرکت هواپیمایی بوده و شرکت آسمان هیچگاه اقدام به چنین کاری با نیروهای باتجربه و با سابقه خود نمی کند.

معاون سازمان هواپیمایی گفت: تمام این ادعاها رد می‌شود چرا که اساسا ادعاهای غیر منطقی هستند که متاسفانه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده است.

یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده بود که تعدادی از خلبانان اعلام کرده‌اند شرکت آسمان با دریافت چک از خلبانان ، آنها را مجبور به پرواز می‌کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی
  • عملیات حج عمره از دوشنبه آغاز می‌شود